Von Hertelhofen Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Det har hendt et par gngr at mannen min har gjort det. Var vel 2 - 3 mnd første gang. Tror vi skal gjøre det oftere, for ungen vår er i en slags mellom-fase nå, litt for stor for badebaljen, men for liten til å være alene oppi badekaret.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Jeg og far har gjort det med våre. Fra dem var veldig små. Husker ikke akkurat men. 8 uker kanskje. Synes det er kos. Men det er ikke veldig hygienisk selv om dere dusjer dere først osv så unngå ansiktet. Nå er minste året og bader masse med oss. Drikker av vannet og dukker under.
Gjest Fru EM Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Nei, men har ho med i dusjen. Både pappaen og jeg. Hun er 8 mnd
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #5 Skrevet 10. juli 2012 Ganske ekkelt å bade ungen i vannet du bader i. Kropsvæsker og møkk.... :/
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 10. juli 2012 #6 Skrevet 10. juli 2012 Jeg og mannen pleide å ha med oss ungen i dusjen , dusje han der og dt funka helt fint det var faktisk ganske lettvindt da slipper du alt det styret med balje . Vi kommer nok til å gjøre det denne gangen og
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #7 Skrevet 10. juli 2012 Mannen dusjet med ham fra 3 mnd. Han var litt redd i starten, men det gikk seg til. Et par ganger dusjet jeg med ham men jeg synes det ble så risikabelt da han holdt på å skli ut av hendene mine en gang pga såpen jeg hadde såpet han inn med. Jeg har badet med ham fra ca 1 år. Jeg tenkte på det med hygiene, derfor ble det ikke før. Jeg dusjer alltid nøye først, og fyller karet etter jeg har skylt ut all såpe og annet usynlig gørr. Vil jo ikke at han skal bade i musevann:P
*flux* Skrevet 10. juli 2012 #8 Skrevet 10. juli 2012 Vi har badet med lille siden han var 3 mnd. Han likte ikke balje men elsker å bade med oss. Han har ikke badet i balje siden da. Flott for foreldre og flott for barnet. Er ikke bekymret for hygiene, han spiser av meg, sutter på meg, sleiker på alt, det er ikke den ting som ikke puttes i munnen- skal han ikke da kunne bade med egen mor og far?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå