Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Og noe skikkelig Har vært småkvalm bare men idag er formen så jævlig at jeg ikke sto opp før kl 16 (!!). Igår kveld gulpet jeg opp middagen ( ekkelt ja ) og nå er jeg kvaaalm.. Hva spiser dere når dere er kvalm? Brekker meg bare av å åpne kjøleskapsdøra!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Og noe skikkelig Har vært småkvalm bare men idag er formen så jævlig at jeg ikke sto opp før kl 16 (!!). Igår kveld gulpet jeg opp middagen ( ekkelt ja ) og nå er jeg kvaaalm.. Hva spiser dere når dere er kvalm? Brekker meg bare av å åpne kjøleskapsdøra! Var ikke så lett å spise noe når jeg var gravid og kvalm, men det jeg ble minst kvalm av, var potetskruer med salt og ritz kjeks. Hadde kjeks og potetskruene på nattbordet, spiste litt av det, samt drakk vann, før jeg karret meg opp av sengen. Ikke mye å bli mett, på og heller ikke nok til å holde seg på beina en hel dag . Smaksansen forandret seg drastisk, så det eneste jeg synest var godt å drikke, var saft og vann, resten smakte rart. Ellers så klarte jeg etter noen uker å få i meg eple og appelsin, uten at det kom opp igjen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå