Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Nei. I tillegg har jeg vært i ørten dåpselskaper, og det var ikke sang eller taler i noen av de. Heldigvis
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Jeg ønsket velkommen. Men min mor som da var fadder holdt tale til yngstemann. Samme gjorde svigermor til eldstemann. Har og vært i flere dåper og alltid vært litt høytidlig med taler uten at det har vært stivt overhodet. Men sang har det ikke vært...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Ja, her i familien er det tradisjon at gudmor holder en liten tale for dåpsbarnet.
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. juli 2012 #5 Skrevet 10. juli 2012 En liten en hvor jeg takket for at alle hadde kommet, takket for gaver og kaker og hjelp til å stelle i stand. Ingen sang! Har også sagt at sang i bryllupet vårt er utelukket da vi er en familie som ikke liker å synge.. hehe
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #6 Skrevet 10. juli 2012 En av fadderne har alltid holdt en liten tale i de barnedåpene jeg har vært i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå