Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Jeg har aldri opplevd at mensen har blitt borte uten at jeg har vært gravid før, men nå ser det ut til at det er tilfelle her. Hva kan det komme av? Noen dager før jeg venta mens begynte jeg å spotte litt, ikke mer enn at det kun kom på papiret når jeg tørka etter dobesøk. Spottinga her forresten ikke gitt seg, det er 13 dager siden det starta.. Har ikke tatt g-test fordi jeg ikke tror det er noen mulighet for at jeg kan være gravid. har spiral og har heller ingen graviditetssymptomer (vel, selvsagt: når jeg leter etter det kan jeg alltids finne noen vage, men sånn er det jo alltid..) Hvilke andre grunner kan det være til at mensen ikke kommer?? jeg er ikke stressa, har ikke hatt noen omveltninger i livet nylig, har tatt både kreftprøve og infeksjonstest (?) for et par mnd siden... Hjelp?
bamby Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Kan jo være alle typer hormonendringer, om du er nær overgangsalder kan det være det f.eks, kroppen kan iblant gjøre slike stund uten god grunn og, men om du er bekymret ta en legetur
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 litt tidlig med overgangsalder, er 31 legekontoret er stengt for sommeren, men om det fortsetter må jeg sikkert ta en tur når de åpner igjen :-P
Lammelåret Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Spiralen kan være grunnen. Selv om blødningene har vært jevne siden betyr ikke det at blødningene fortsetter å være det. Venter du et par uker kommer nok mensen som vanlig. Ellers kan du ta en test, så vet du det sikkert. Er ikke noe ok å vente og tenke mye på dette.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. juli 2012 #5 Skrevet 10. juli 2012 Kan være spiralen, mange spotter med det. Men når det er sagt er det fullt mulig å bli gravid med spiral.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #6 Skrevet 10. juli 2012 HI her. har kobberspiral, så den skal ikke innvirke på mensen.. men ja, jeg må vel vurdere å ta en test likevel, om ikke annet for å slippe å tenke mer på det. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå