Sli1 Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Samboeren min og jeg har to små barn (3år og 3 mnd) og vært sammen i snart 5 år. Vi har det egentlig veldig bra, med fint hus, god økonomi, gode jobber og snille barn. Men jeg savner nærkontakt. Han er totalt uinteressert og de få gangene vi har sex er det bare pliktsex fra hans side tror jeg. Ikke noe kyssing eller noe. Jeg har aldri mast da jeg ser for meg at det ikke har noe for seg. Har tatt det opp en gang men det ble bare snakket bort. Jeg elsker han veldig høyt, men den siste tiden har jeg tatt meg selv i å dagdrømme om andre menn.. Samboer er totalt utslitt etter jobb og det å komme hjem til to små barn, mens jeg bobler over med energi. Har prøvd å ta intiativ ved å skaffe barnevakt og be han med ut på middag, men da vil han heller være hjemme og slappe av på sofaen. Jeg skjønner at han har en krevende jobb, men han er bare 30 og har ikke alltid vært sånn, blitt verre og verre de siste 2 årene. Jeg tror ikke han er utro og jeg ser ikke noe dårligere ut enn når jeg traff han(jeg er 24). Noen som vet hva som kan hjelpe? Eller som er i samme situasjon? Hilsen ensom mamma
VinterSol+2 Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Høres ut som om mannen din trenger litt fri! Få som orker sex når de er slitne, og man blir ikke uthvilt av bare en kveld. Hva med å begynne å skjemme han bort litt? Lanhan sove lenge i helgene, servere frokost på senga, (frokostbarnevakt har vært en vinner her! At noen tar ungene noen timer på morgenen sånn at vi har noen timer sammen etter at vi har sovet og hvilt ut!) se litt på hvilke krav du har til han når han kommer hjem fra jobb etc? Lett å komme i en ond sirkel om den ene har større sexlyst enn den andre en periode. Kanskje han også er misfornøyd med seg selv? Bruk tid på å bygge han opp! Kjærtegn uten å forvente sex, gi komplimenter, la han hvile ut så han får hentet seg inn... Og plutselig er han mer seg selv igjen. (men om det er mer enn dette; menn kan også få fødselsdepresjon, så vær obs på sånne symptomer!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå