Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er en møkkamann som sa at han aldri hadde hatt det sånn før, i dag da vi kranglet. Neida, før var sikkert ting så meget bedre. fra nå av får han vaske klærne sine selv. blæh. Som om ikke det var nok, så fiket han til meg da jeg sa at jeg ikke ville diskutere mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiket han til deg?? Jøss, for en type! Hadde gått noen runder med han om oppførsel , gitt!

Men..eh..kranglet dere om klesvask? i såfall bør dere kanskje begynne å velge deres kamper..

Skrevet

Hi her. Nei, vi kranglet om våre særkulls. Han mener det er så problematisk å reise på treukers ferie sammen. Mest fordi mitt barn ikke er akkurat slik han skulle ønske. Jeg ser barnet mitt veldig sjelden og dette er et svært ømtåelig tema for meg. Han er som en uempatisk idiot når det gjelder dette. Huff, så uheldig jeg har vært:( jeg er så lei meg.

Skrevet

Hvis du er sammen med en mann som ikke takler ditt barn, og tillegg fiker til deg for en diskusjon , har du vurdert å søke hjelp?

Terapi kunne kanskje være en ide.

Jeg pleier aldri råde noen til å gå ut av en forhold, fordi jeg kun vet de få linjene du har skrevet her, Men jeg ville tenkt meg nøye om, og tatt han med på tankene. Det høres ikke godt ut å ha det slik!

Skrevet

Han takler ikke barnet ditt og slår deg. Hva er det egentlig du lurer på? For meg er saken soleklar.

Skrevet

Helt enig med deg at han er en møkkamann hvis han fiker til deg og ikke tåler barnet ditt. Hvorfor bor du med han da?

Skrevet

Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...