Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Jeg har møtt en fin fyr. Han virker hyggelig å snill og jeg er nok betatt av han hvertfall. Vi har det veldig koslig sammen. Her en kveld så havna vi til sengs etterhvert.. Og jeg kjente at jeg ble ganske så skuffa når det viste seg at han hadde veldig liten penis.. Føler meg nesten "slem" når jeg ble skuffa over det, men det var en skikkelig nedtur.. Jeg burde ikke bry meg om det, men jeg gjør det.. Sex er ganske viktig i et forhold for meg.. Han er en fin fyr på alle andre måter virker det som, så synd om jeg lar det ødelegge men... Andre som har vært i samme situasjon og hva har dere gjort?
valkyrien Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Det kommer vel an på om den er liten eller veeeldig liten... Kunne godt tenkt meg en større enn den mannen min har, men han klarer fint å tilfredsstille meg likevel. Så det er ikke krise her i gården ihvertfall. Dessuten finnes det mye fint i plastikk, i alle størrelser
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Den var vel kanskje 10-12 cm lang, men veldig tynn... Trenger ikke å ha en som er så velig lang, for jeg har prøvd en som var for stor også, og det var ikke godt.. Men den var ganske så tynn, og jeg kjente lite til at han var inni meg.. Trenger ikke en med det største utstyret, men ble liksom litt skuffa.. Men samtidig så blir jeg skuffa over meg selv som legger vekt på det men.. HI
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Jeg hadde stoppet nå, ikke la det gå lengre, da blir det vanskeligere for deg å kutte han ut. Du kan ikke leve med et dårlig sexliv resten av livet ditt vel??
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #5 Skrevet 10. juli 2012 Jeg har møtt en fin fyr. Han virker hyggelig å snill og jeg er nok betatt av han hvertfall. Vi har det veldig koslig sammen. Her en kveld så havna vi til sengs etterhvert.. Og jeg kjente at jeg ble ganske så skuffa når det viste seg at han hadde veldig liten penis.. Var desverre der for et års tid siden. Mannen var en flott mann på alle måter, men selv han virkelig prøvde når det gjalt sex så ble jeg liggende igjen med en skuffet følelse hver gang. og etter å ha vært uten sex i 3 år før jeg møtte han så ble det verdens største nedtur. Jeg holdt ut i noen mnd i håp om at ting ble bedre, men man kan ikke gjøre stort med størrelsen på utstyret desverre. Og jeg ble ikke vant til at han var liten heller som vel var det jeg håpet. Skuffelsen ble bare større for hver gang egentlig. Og ikke følte jeg at jeg kunne si stort om det heller for man vet jo at dette gjerne er et sårt punkt for mannen. Etter noen mnd valgte jeg å avslutte, jeg savner fortsatt å tilbringe tid med han noe men jeg vet at jeg gjorde det rette. Sex i forhold er alt for viktig for meg og mannen takla ikke tanken på sexleketøy heller, altså på meg med eller uten han tilstede, var vel fordi han var klar over at han var så mye mindre trist
CamillaJ Skrevet 10. juli 2012 #6 Skrevet 10. juli 2012 Jeg var en gang med en fyr som jeg hadde sinnsykt god kjemi med. Det varte og rakk før vi endelig skulle ha oss litt. Jeg viste på forhånd at han var litt "dårlig" trent i halmen, men tenkte at det sikkert ble gøy uansett, og at jeg eventuelt kunne ta kontrollen. Til min EKSTREMT store skuffelse var penis på størrelse med min egen pekefinger. Kanskje litt tjukkere, men bitte bitte liten!!!!! I tillegg hadde han en fettpøl på oversiden av pikken. Jeg klarte rett og slett ikke å fullføre "oppdraget" og måtte til slutt innrømme for meg selv at jeg aldri ble å klare å ha et forhold til denne mannen. Da jeg la frem saken noe som dette: "Du...Æ trur ikkje d kommer tell å bli nåkka mer mellom oss asså.....". Så ble han sint, og mente at jeg var overfladisk, at jeg bare var ute etter bilen hans (dårlig selvbilde på denne mannen). Jeg lot han egentlig bare tro det, orket ikke begynne å forklare at pikken hans var...ekkel.... Mulig jeg er overfladisk jeg også, men sex har ufattelig mye å si for meg. Selfølgelig trenger den ikke å vÆre ENORM, men det handler om at man ikke klarer å bli kåt og tiltrekt av det.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #7 Skrevet 10. juli 2012 For meg er et godt sexliv utrolig viktig i et forhold. Fungerer det ikke der, fungerer det rett og slett ikke for meg. Mulig jeg også er overfladisk, men størrelsen teller! Er vel ikke noe galt i å ikke tenne på en mann med liten penis, når det for menn er greit å jakte på f.eks. en viss størrelse på puppene? Er en ærlig sak det! Jeg har vært borti et tilsvarende dilemma. Dette var en utrolig god kamerat av meg. Vi begge følte det var mer enn "spenning" der, altså følelser. han følte nok litt mer på dette enn meg, men når vi fikk muligheten prøvde vi ut hvordan et forhold mellom oss fungerte. Det fungerte ikke! Han ikke klarte å tilfredstille meg, og jeg personlig syntes penis var liten, slapp og motbydelig, og klarte derfor ikke tilfredstille han heller slik jeg ønsker med en kjæreste. Så selv om vi hadde vært utrolig gode venner i flere år, og var utrolig glade i hverandre på mange plan, vant desverre et dårlig sexliv.
CaptainHindsight Skrevet 10. juli 2012 #8 Skrevet 10. juli 2012 Jeg var en gang med en fyr som jeg hadde sinnsykt god kjemi med. Det varte og rakk før vi endelig skulle ha oss litt. Jeg viste på forhånd at han var litt "dårlig" trent i halmen, men tenkte at det sikkert ble gøy uansett, og at jeg eventuelt kunne ta kontrollen. Til min EKSTREMT store skuffelse var penis på størrelse med min egen pekefinger. Kanskje litt tjukkere, men bitte bitte liten!!!!! I tillegg hadde han en fettpøl på oversiden av pikken. Jeg klarte rett og slett ikke å fullføre "oppdraget" og måtte til slutt innrømme for meg selv at jeg aldri ble å klare å ha et forhold til denne mannen. Da jeg la frem saken noe som dette: "Du...Æ trur ikkje d kommer tell å bli nåkka mer mellom oss asså.....". Så ble han sint, og mente at jeg var overfladisk, at jeg bare var ute etter bilen hans (dårlig selvbilde på denne mannen). Jeg lot han egentlig bare tro det, orket ikke begynne å forklare at pikken hans var...ekkel.... Mulig jeg er overfladisk jeg også, men sex har ufattelig mye å si for meg. Selfølgelig trenger den ikke å vÆre ENORM, men det handler om at man ikke klarer å bli kåt og tiltrekt av det. ... F-Fettpøl...??
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #9 Skrevet 10. juli 2012 Jeg har møtt en fin fyr. Han virker hyggelig å snill og jeg er nok betatt av han hvertfall. Vi har det veldig koslig sammen. Her en kveld så havna vi til sengs etterhvert.. Og jeg kjente at jeg ble ganske så skuffa når det viste seg at han hadde veldig liten penis.. Føler meg nesten "slem" når jeg ble skuffa over det, men det var en skikkelig nedtur.. Jeg burde ikke bry meg om det, men jeg gjør det.. Sex er ganske viktig i et forhold for meg.. Han er en fin fyr på alle andre måter virker det som, så synd om jeg lar det ødelegge men... Andre som har vært i samme situasjon og hva har dere gjort? Ja. Møtte en sånn mann for 6 mnd.. Ikke den største penisen akkurat ( Faktisk en av de minste ut av de mennene jeg har hatt sex med). MEN! Sexlivet er blitt myyye bedre, synes det er digg når han tar meg hardt bakfra, da kjenner jeg han også best Jeg er forelska i han.. Så nei, for meg er ikke str alt
CamillaJ Skrevet 10. juli 2012 #10 Skrevet 10. juli 2012 Jeg var en gang med en fyr som jeg hadde sinnsykt god kjemi med. Det varte og rakk før vi endelig skulle ha oss litt. Jeg viste på forhånd at han var litt "dårlig" trent i halmen, men tenkte at det sikkert ble gøy uansett, og at jeg eventuelt kunne ta kontrollen. Til min EKSTREMT store skuffelse var penis på størrelse med min egen pekefinger. Kanskje litt tjukkere, men bitte bitte liten!!!!! I tillegg hadde han en fettpøl på oversiden av pikken. Jeg klarte rett og slett ikke å fullføre "oppdraget" og måtte til slutt innrømme for meg selv at jeg aldri ble å klare å ha et forhold til denne mannen. Da jeg la frem saken noe som dette: "Du...Æ trur ikkje d kommer tell å bli nåkka mer mellom oss asså.....". Så ble han sint, og mente at jeg var overfladisk, at jeg bare var ute etter bilen hans (dårlig selvbilde på denne mannen). Jeg lot han egentlig bare tro det, orket ikke begynne å forklare at pikken hans var...ekkel.... Mulig jeg er overfladisk jeg også, men sex har ufattelig mye å si for meg. Selfølgelig trenger den ikke å vÆre ENORM, men det handler om at man ikke klarer å bli kåt og tiltrekt av det. ... F-Fettpøl...?? Haha, jeg må le. Når jeg tenker meg om er det et ganske ekkelt ord:p Fettpøl er...ehm. Mannlig bollemus?! Kan man si det? Iallefall sånn at det ligger en klomp med markert fett over penisroten. Altså, under kjønnshårene. Vanskelig å forklare! Fettpute...dobbelmage, skjønner du??
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #11 Skrevet 10. juli 2012 Jeg var en gang med en fyr som jeg hadde sinnsykt god kjemi med. Det varte og rakk før vi endelig skulle ha oss litt. Jeg viste på forhånd at han var litt "dårlig" trent i halmen, men tenkte at det sikkert ble gøy uansett, og at jeg eventuelt kunne ta kontrollen. Til min EKSTREMT store skuffelse var penis på størrelse med min egen pekefinger. Kanskje litt tjukkere, men bitte bitte liten!!!!! I tillegg hadde han en fettpøl på oversiden av pikken. Jeg klarte rett og slett ikke å fullføre "oppdraget" og måtte til slutt innrømme for meg selv at jeg aldri ble å klare å ha et forhold til denne mannen. Da jeg la frem saken noe som dette: "Du...Æ trur ikkje d kommer tell å bli nåkka mer mellom oss asså.....". Så ble han sint, og mente at jeg var overfladisk, at jeg bare var ute etter bilen hans (dårlig selvbilde på denne mannen). Jeg lot han egentlig bare tro det, orket ikke begynne å forklare at pikken hans var...ekkel.... Mulig jeg er overfladisk jeg også, men sex har ufattelig mye å si for meg. Selfølgelig trenger den ikke å vÆre ENORM, men det handler om at man ikke klarer å bli kåt og tiltrekt av det. ... F-Fettpøl...?? Haha, jeg må le. Når jeg tenker meg om er det et ganske ekkelt ord:p Fettpøl er...ehm. Mannlig bollemus?! Kan man si det? Iallefall sånn at det ligger en klomp med markert fett over penisroten. Altså, under kjønnshårene. Vanskelig å forklare! Fettpute...dobbelmage, skjønner du?? Hahaha.. ;P Ewwwwh..
CaptainHindsight Skrevet 10. juli 2012 #12 Skrevet 10. juli 2012 Jeg var en gang med en fyr som jeg hadde sinnsykt god kjemi med. Det varte og rakk før vi endelig skulle ha oss litt. Jeg viste på forhånd at han var litt "dårlig" trent i halmen, men tenkte at det sikkert ble gøy uansett, og at jeg eventuelt kunne ta kontrollen. Til min EKSTREMT store skuffelse var penis på størrelse med min egen pekefinger. Kanskje litt tjukkere, men bitte bitte liten!!!!! I tillegg hadde han en fettpøl på oversiden av pikken. Jeg klarte rett og slett ikke å fullføre "oppdraget" og måtte til slutt innrømme for meg selv at jeg aldri ble å klare å ha et forhold til denne mannen. Da jeg la frem saken noe som dette: "Du...Æ trur ikkje d kommer tell å bli nåkka mer mellom oss asså.....". Så ble han sint, og mente at jeg var overfladisk, at jeg bare var ute etter bilen hans (dårlig selvbilde på denne mannen). Jeg lot han egentlig bare tro det, orket ikke begynne å forklare at pikken hans var...ekkel.... Mulig jeg er overfladisk jeg også, men sex har ufattelig mye å si for meg. Selfølgelig trenger den ikke å vÆre ENORM, men det handler om at man ikke klarer å bli kåt og tiltrekt av det. ... F-Fettpøl...?? Haha, jeg må le. Når jeg tenker meg om er det et ganske ekkelt ord:p Fettpøl er...ehm. Mannlig bollemus?! Kan man si det? Iallefall sånn at det ligger en klomp med markert fett over penisroten. Altså, under kjønnshårene. Vanskelig å forklare! Fettpute...dobbelmage, skjønner du?? Hahaha, aaaaaah Så for meg noe helt ubeskrivelig skremmende her nå jeg. Sånn Alien-penis eller noe
CamillaJ Skrevet 10. juli 2012 #13 Skrevet 10. juli 2012 Jeg var en gang med en fyr som jeg hadde sinnsykt god kjemi med. Det varte og rakk før vi endelig skulle ha oss litt. Jeg viste på forhånd at han var litt "dårlig" trent i halmen, men tenkte at det sikkert ble gøy uansett, og at jeg eventuelt kunne ta kontrollen. Til min EKSTREMT store skuffelse var penis på størrelse med min egen pekefinger. Kanskje litt tjukkere, men bitte bitte liten!!!!! I tillegg hadde han en fettpøl på oversiden av pikken. Jeg klarte rett og slett ikke å fullføre "oppdraget" og måtte til slutt innrømme for meg selv at jeg aldri ble å klare å ha et forhold til denne mannen. Da jeg la frem saken noe som dette: "Du...Æ trur ikkje d kommer tell å bli nåkka mer mellom oss asså.....". Så ble han sint, og mente at jeg var overfladisk, at jeg bare var ute etter bilen hans (dårlig selvbilde på denne mannen). Jeg lot han egentlig bare tro det, orket ikke begynne å forklare at pikken hans var...ekkel.... Mulig jeg er overfladisk jeg også, men sex har ufattelig mye å si for meg. Selfølgelig trenger den ikke å vÆre ENORM, men det handler om at man ikke klarer å bli kåt og tiltrekt av det. ... F-Fettpøl...?? Haha, jeg må le. Når jeg tenker meg om er det et ganske ekkelt ord:p Fettpøl er...ehm. Mannlig bollemus?! Kan man si det? Iallefall sånn at det ligger en klomp med markert fett over penisroten. Altså, under kjønnshårene. Vanskelig å forklare! Fettpute...dobbelmage, skjønner du?? Hahaha, aaaaaah Så for meg noe helt ubeskrivelig skremmende her nå jeg. Sånn Alien-penis eller noe Bare som en ekstra utvekst eller noe? Hahahahaha, huff, jeg har vondt i magen av å le.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå