Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Som nesten aldri får knulle. Har inntrykk av at det er mange her inne som aldri/sjelden vil knulle her. Utrolig kjipt for mennene deres!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Hva får deg til å tro at det er alle menn som har så lyst på sex hele tiden?
Suretær Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Utrolig hvor interresant dette forumet er blitt for menn altså! Skjønner ikke helt at dere gidder å henge her, men det må være opp til dere.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Sexlyst går opp og ned, for begge kjønn. Jeg har vært i forhold hvor jeg har vært den som ikke har fått nok og jeg har vært i forhold hvor jeg har vært den som stadig avviser. Nå er jeg i et forhold hvor begge har omtrent like stor sexlyst, og vi har ennå til gode å avvise hverandre. Tror det avgjørende er å finne noen som har noenlunde lik sexdrift som en selv, samt å respektere den andres signaler på at han eller hun er sliten, trøtt eller andre ting som kan være årsak til manglende sexlyst. Når man blir oppmerksom på slike signaler, prøver man seg heller ikke når man vet at den andre antakelig ikke har lyst, av respekt for hverandre. Dermed slipper man avvisninger og sex blir ikke noe tema. Har man større behov enn partneren får man heller ta høyrehånda til hjelp - det gjelder både kvinner og menn.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #5 Skrevet 10. juli 2012 Mannen min får da virkelig knulle så mye han bare ønsker, bare ikke hjemme hos meg. En annen sak er at han får ta konsekvensen av det hvis han ønsker å gjøre det.
Gjest MMJ Skrevet 10. juli 2012 #6 Skrevet 10. juli 2012 Som nesten aldri får knulle. Har inntrykk av at det er mange her inne som aldri/sjelden vil knulle her. Utrolig kjipt for mennene deres! Jeg synes vi alle skal tenne stearinlys for mennene våres i kveld klokkem 20.00. Så viser vi et felles engasjement for de mennene som ikke får knullet! HVEM ER MED??
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #7 Skrevet 10. juli 2012 Er litt på flørtern med en mann nå, han har ikke fått seg noe av samboeren på over ett halvt år nå. Han maser på at vi skal ha sex, men jeg er litt tilbakeholden, vil ikke være utro mot samboeren min, selv om forholdet vårt er crap nå. Hadde han bare fått seg litt hjemme så hadde han nok ikke vært utro heller
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #8 Skrevet 10. juli 2012 Er litt på flørtern med en mann nå, han har ikke fått seg noe av samboeren på over ett halvt år nå. Han maser på at vi skal ha sex, men jeg er litt tilbakeholden, vil ikke være utro mot samboeren min, selv om forholdet vårt er crap nå. Hadde han bare fått seg litt hjemme så hadde han nok ikke vært utro heller Dere høres ut som søppel begge to! Pul i vei!!!!! Og fortell de dere lever sammen med om det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå