Gå til innhold

Må spørre om en sak..Ang dating :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det viktig på en andre date, at hvis dere nevner barnet/a i flere setninger at fyren overhodet virker interessert i å spørre litt om barnet/a? Jeg var på en date igår, nevnte flere ganger at jeg var alenemor. Når vi snakket om ferie sa jeg at jeg og datteren min kanskje skulle reise på ferie i julen, mm. Har ikke møtt denne mannen via nettdating eller noe, så han vet egentlig ingenting om datteren min og virket ikke intr. i å spørre en gang. Ikke om alderen hennes eller hva hun het engang. Det ble mange pinlige tausheter igår :P For meg er det litt viktig at de spør av ren "høflighet" ihvertfall hvor gammelt barnet er e.l.. eller er det sært av meg? Huff asså, jeg dro rett hjem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg var på date med en mann og han ikke viste noe interesse for barna mine, hadde jeg droppet ham med engang. Barna mine er viktigere enn noe annet i livet,så om han ikke viser interesse for de,er han ikke intressert i meg. Og dermed hadde jeg ikke giddet å brydd meg mer om ham!

Skrevet
Hvis jeg var på date med en mann og han ikke viste noe interesse for barna mine, hadde jeg droppet ham med engang. Barna mine er viktigere enn noe annet i livet,så om han ikke viser interesse for de,er han ikke intressert i meg. Og dermed hadde jeg ikke giddet å brydd meg mer om ham!

Takk. Var det jeg og tenkte.. :) Stortsett alle menn jeg treffer via fest til og med spør hvor gammelt barnet mitt er hvis jeg skulle nevne det i forbifarta, og om det er gutt eller jente jeg har. Så sykt merkelig at han som skulle være daten min ikke brydde seg katta! Han spurte om vi skulle gjøre noe idag, men I dont think so...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...