Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Ja, da har vi vært gjennom vår første natt. Småen er snart 10 mnd, og jeg synes det er på høy tid at nattpuppen kuttes. Han våkner i tillegg ofte to-tre-fire ganger om natten, og vil hjelpes i søvn igjen. Har noen der ute gode råd/ erfaringer og dele?? Jeg vil gjerne ha tips!! I natt tok mannen han for første gang. Han våknet opp kl. ett, kl. fire og kl fem, og da måtte vi si at det var morgen. Jeg sov i kjelleren. Mye grining var det, mannen bysset og bar.. Glemte å tilby vann, selv om vi hadde snakket om det. Huff, jeg synes det var så fælt å høre han skrike uten å kunne komme inn i rommet. Jeg vet jo at det han egentlig aller helst ville var at jeg skulle komme inn og trøste han. Men jeg begynner i jobb igjen om to uker, og nå Må jeg få bedre nattesøvn. I natt skal jeg sove hos svigers som bor like ved. Ingen vits i at vi begge ligger våkne. Så får jeg kanskje for første gang på lenge en lang, god natts søvn. Men ikke uten dårlig samvittighet!! Huff & huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå