Gå til innhold

Høygravid og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har dere sex med stooor mage? Hvilke stillinger bruker dere? Her må jeg innrømme det blir lite sex, selv om jeg er kåt. Er veldig hoven nedentil og synes det er vanskelig å finne gode stillinger. Når vi først har sex så kommer han så fort for han er så innmari kåt når det først blir action på han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor ofte har dere sex med stooor mage? Hvilke stillinger bruker dere? Her må jeg innrømme det blir lite sex, selv om jeg er kåt. Er veldig hoven nedentil og synes det er vanskelig å finne gode stillinger. Når vi først har sex så kommer han så fort for han er så innmari kåt når det først blir action på han..
Vi har ganske hyppig sex, kanskje et par-tre ganger i uka nå på slutten. Bakfra fungerer godt her, og aller helst stående hvor jeg lener meg på noe (med mange barn brukes badet her i huset). Da har jeg støtte og blir ikke presset ned i madrassen. Får jo en del kynnere av orgasme, men tror bare babyen synes det er godt med massasjen i livmoren :-) Ellers koser vi mye, og det er godt å ligge på siden, i skjeform, og han beføler og kjæler. Føles helt riktig.
Skrevet

Jeg orker ikke ha sex, føler jeg har tre-kant, men en som spenner i magen og en som står dunker på meg bakfra! Nei, avstår glatt!!! :)

Men orgasmen tror jeg ikke er noe vondt for baby nei, blir nok som du sier en masasje nesten for de ;)

Huff, stakkars mannen min.............

Skrevet

Jeg kunne bare ikke få nok sex den siste tiden av svangerskapet. Men jeg var i fin form, og ikke hoven eller noe, da...

Jeg syntes det fungerte veldig bra å ligge på siden, mens han tok meg bakfra. Eventuelt at jeg satt oppå ham.

Ta det med ro, og bruk masse glidemiddel om du er litt hoven og sår. Og hvis mannen din kommer så fort, hvorfor kan ikke han bruke litt tid på deg før han slipper til, da? Slikke deg, fingre deg eller lignende? Slik at du også har en sjans til å komme ;)

God fornøyelse! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...