Gå til innhold

Jujube earth leather,hvor få tak i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forsøkt flere nettsteder i USA, men ingen leverer til Norge.

Vil ha be prepared siden jeg snart har to bleiebarn, og trenger goood plass :)

Har ikke funnet noen i norge som har den heller, men et sted har sagt de kan muligens skaffe,men da koster den dobbelt så mye som i USA *grøss* den er sååå lekker! *drømme*

noen som vet om nettsteder i USA som leverer til Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de ikke den hos Bleieboden heller?

Skrevet

Send en mail til Anniken på babyloftet.no. Hun har skaffet bff og andre ting i den serien de ikke har her i Norge. Kjempe bra service og raske tilbakemeldinger:)

Skrevet

Har de ikke den hos Bleieboden heller?

Nei, ingen av de norske nettbutikkene har den :(

Skrevet

Send en mail til Anniken på babyloftet.no. Hun har skaffet bff og andre ting i den serien de ikke har her i Norge. Kjempe bra service og raske tilbakemeldinger:)

Hun er faktisk den som har sagt hun kan ta inn :) men da må hun ta inn 3 og 3 vesker, så jeg forstår at det kan være en risiko for henne å ta i tilfelle hun ikke får solgt de to andre.

Her i norge kommer den på 2500-2700kr sa hun, og i usa koster den 325 dollar, noen steder nede i 250$. så det blir litt i dyreste laget å kjøpe her til lands.

Hadde tenkt å unne meg en skikkelig fin stelleveske denne gangen, men får se om jeg ikke må ta til takke med stoff utgaven istedet :( men de passer ikke til fargen på vogna vi skal ha ;) jaaa,jeg vet..ordentlig teit!;)

Skrevet

Du kjenner ikke noen som skal til usa eller som bor der, som kan sende den til deg?

Skrevet

Er det ikke vesken Anniken har lagt ut nå? 1800 kr

Skrevet

Er det ikke vesken Anniken har lagt ut nå? 1800 kr

Nei :) jeg skal ha Be Prepared, den er enda større ;)

Skrevet

Aha den er kjempestor:) Lykke til på jakten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...