Gå til innhold

Sånn BIM var før!! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker fint for to år siden når jeg var hele tiden, minst tre timer daglig i svangerskapet, var så deilig og sitte med flere i samme situasjon, dele gleder, sorger og problem stillinger vi kunne rådlede hverandre i.

Da var forumene slik de skulle være, krangle-forum forholdt seg med heftige diskusjoner, og hormoner mildt sagt, anonym var litt til og fra.

Men uff syns det er så synd og se denne nettsiden nå. Nesten ingen som legger ut, og når folk legger ut skriver de allerede i innlegget sitt at de håper på at folk kan vær så snill og la være og skrive kjipe ting.! Men når jeg går igjennom forumene er det ca 10% bra eller ærlige kommentarer resten er jo bare tullete...

Rart folk ikke gidder og engasjere seg på BIM lenger??

Dere har garantert sett meg i flere innlegg, med signatur for legger aldri ut noe anonymt. Men jeg og kan ha meninger som kanskje treffer litt feil. Men og underkaste andre mennesker, eller slenge direkte bemerkninger hva er vitsen?

mener dere at hvis jeg skriver om et heftig utroskap så er det for og høre på masse innlegg som bare setter meg mer ned i grus i svangerskapet? selv om dette kun er et forslag og ikke tilfelle?

da hadde jeg vel kanskje ville valgt og skrevet det i krangle forum?

Vil dere ikke føle at dere kan være til hjelp for andre der som kanskje er helt alene om ting, som kanskje ikke føler at de har andre å gå til. ?

Jeg har sterk medfølelse til dem som kanskje er redd for og skrive noe som helst her inne. Selv merker dere at jeg ikke har det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt dette forumet i snart 10 år nå, og helt siden da, har en eller annen drømt seg tilbake i tid, hvor mye bedre alt var før osv. Husker spesielt godt hvor fælt "alle" mente det var når en ble nødt til å logge inn for å skrive innlegg.

Gjest sug lut
Skrevet

Tull og tøys, det var like mye svada for to år siden - og to år før det - og to år før det - og to år før det. Det var anonyme hatere, det var navne-hetsing, det var nicknapping, det var anonyme stalkere som tok for seg et enkeltnick på samme måte som noen har drevet med Heartbroken i det siste, det var de uopplyst påståelig sinte og det var bæling om hvor ille det hadde blitt her. Nå er det altså sånn at det nok i bunn og grunn er derfor vi blir her, tenker jeg, siden det er plenty andre kosemosefora å ta av.

Skrevet

Har vært her i 8 år, og det er hverken bedre eller verre - sorry. Hvis du foretrekker koz oh klemz er det vel andre forum å velge?

Skrevet

Er så enig med deg, lykkeligmams. Og det tror jeg mange andre også er. Hadde også annet inntrykk av BIM før. Ironisk at sug lut svarer, forresten. Som er en av de som lager forumene surt for andre.

Gjest sug lut
Skrevet
Er så enig med deg, lykkeligmams. Og det tror jeg mange andre også er. Hadde også annet inntrykk av BIM før. Ironisk at sug lut svarer, forresten. Som er en av de som lager forumene surt for andre.
Jeg er på oppdrag fra Gud. Han synes du har det for lett ellers.
Skrevet

Tror du er på oppdrag fra noen helt andre enn Gud, Sug Lut.

Gjest sug lut
Skrevet
Tror du er på oppdrag fra noen helt andre enn Gud, Sug Lut.
O vantro hund.
Gjest Tullmusa83
Skrevet

Morsomt at en anonym beskylder den søte luten for å gjøre ting surt.

Er som regel anonyme som er frekke og usakkelige. Luten syns jeg fint om hun har sine meningers mot.

Hvis man tror alt var så mye bedre før så kan man jo trykke på knappen før å snu innlegs rekkefølgen. De var ikke snille da heller.

1 som iriterer meg er den anonyme som i alle tråder der en mann er nevnt skriver.

Hiv han på hue og ræv ut. Eneste som er sagt i innleget uansett hva problemet er hun begynner jeg å bli lei av.

Skrevet

Jeg har vært her i 5 år og i den tiden jeg har vært her så har det vært like "ille" som nå, drittslenging om unge mødre, gamle mødre, utlendinger, navn, naboen, røykerer, overvektige, tynne, jordmor, helsesøster, banehage, skole, staten, regjeringen, mannen, samboeren, svigerfamilien, stebarna, moren til stebarna, været ja u name it.

Sånn er det å være på BIM/DIB

take it og leav it=)

Er da mange innlegg som er koselig uten drittslenging også:)

Skrevet

Morsomt at en anonym beskylder den søte luten for å gjøre ting surt.

Er som regel anonyme som er frekke og usakkelige. Luten syns jeg fint om hun har sine meningers mot.

Hvis man tror alt var så mye bedre før så kan man jo trykke på knappen før å snu innlegs rekkefølgen. De var ikke snille da heller.

1 som iriterer meg er den anonyme som i alle tråder der en mann er nevnt skriver.

Hiv han på hue og ræv ut. Eneste som er sagt i innleget uansett hva problemet er hun begynner jeg å bli lei av.

Wops *rødme*. men vi er nok ikke bare en.

Skrevet

Viktig å huske på at flere av foraene fra BIM nylig ble slått sammen med DIB, ergo er det automatisk mer krangling som tidligere ikke var synlig for BIM'erne.. Var selv veldig aktiv på BIM i forrige svangerskap i 2009 og folk brukte både skravle- og krangleforumet langt mer enn idag, nå er det anonymforum som er samlingsstedet for både skravling, krangling, pinligheter og navnedebatt.

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Haha, tror du må ha vært i hormon-/ammetåka for to år siden ;)

Jeg har vært her siden høsten 2006, og ståa er den samme nå som da! Det klages, kjeftes og smelles akkurat som før.

Synes egentlig forumet er ok, jeg. Med unntak av en og annen surmaga anonym innimellom, men det er jo lett å overse!

Og Heartbroken, Luten, Cat osv. (som dessverre er av dem som får mest pes) er jo de beste av alle :D

Nei, takke meg til enkle, greie og ærlige svar i stedet for dulling og jatting av typen kosemoseoverdose og enda litt til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...