Klara123 Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Etter 1SA og 1MA bak meg, har jeg fått beskjed hos min lege at jeg begynner med progesterontilskudd med en gang jeg blir gravid. SA var i uke 7, og MA i uke 11 men fosteret sluttet å utvikle seg i uke 7. Selvfølgelig er jeg glad nå, for jeg skal i hvert fall prøve noe nytt neste gang jeg blir gravid. Men da leste jeg her på nettet et svar fra jordmoren til ei som er i samme situasjon som meg. JM svarte at ikke hun heller skjønner hvorfor å vente med progesterontilskudd etter graviditetstest, men det er logisk å starte rett etter eggløsning. Men hvordan jeg kan være sikker på at jeg er blitt gravid rett etter eggløsning, og jeg vet ikke om det er lurt å ta progesteron bare for å ta det. Det kan hende at vi trenger 3-4 måneder for å bli gravid. Ellers har jeg ei datter på 3 år, og alle tre gangene ble jeg gravid etter 1-2 pp. Det ville være kjempeflott om noen kan fortelle litt om sin erfaring. Jeg skal gjøre slik legen min har sagt. Regner jo med at hun vet hva hun snakker om. Ha en fin dag alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå