Gå til innhold

Smakløst!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såklart! Det tror jeg de fleste er enige om.

Skrevet

Noen må jo faktisk like idèen, ellers hadde det vel ikke vært et marked for dem.

HI

Skrevet

Det er netopp det. Folk skriker og hyler om at små jenter Må ha badedrakt og todelt bikini og dette er konsekvensen snart selges de på H&M og.

Jeg mener og har ment lenge at det holder med badebukse til jenter.

Skrevet

Forferdelig, synes jeg! Småjenter trenger ikke bli vàr på puppene sine så tidlig. Jeg oppfordrer alle til å si ifra at det er uakseptabelt om de er i en butikk som selger slikt! Jeg kommer hvertfall til å si ifra til betjeningen, og selv om de sikkert gir f*en tenker jeg de nevner de til innkjøpssjefen om mange nok sier ifra.

Skrevet

Siden tilbudet er der, er det nok ettersprøsel og. At det er ravende galskap tror jeg de fleste er enig om, da.

JEg nekter å fore klestrollene som produserer dritten!

Skrevet

Det er jo ikke rart at jentene vil ha polstrede topper når mødrene går forran og tar silikon. Når vi lærer ungene våre at bryster er viktig, både å ha og å dekke til, er det klart det oppstår et marked.

Skrevet

http://mammatilmiche...y_in_spain.html

Dette innlegget inneholdt i går bilder av lille Michelle som bader i badebukse. Disse har nå moren fjernet, og jeg regner med det er fordi hun har fått en del pepper i kommentarfeltet om at det ikke er ok å legge ut bilder av unger i bar overkropp :o

Ikke rart unger nå for tiden får et anstrengt forhold til kroppen sin, når voksne mennesker reagerer på at en unge under ett år ikke har (bikini)topp på seg.

Skrevet

Snakket akkurat om dette til mannen min.

Det er smakløst, og unødvendig.

Barn skal være barn, og det er ikke nødvendig med slike plagg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...