Gå til innhold

Er Grete Roede kurs verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 160 høy og veier 75kilo. Vil ned til 60 kg. Begynt å trene men føler jeg trenger hjelp med sammensetning av måltider. Spiser sunt men tror jeg spiser for lite...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du klarer å følge opplegget så ja veldig verdt pengene!! :)

Jeg vil gjøre det igjen etter nå to graviditeter, men vet ned meg selv at jeg ikke kommer til å klare å gjøre hele opplegget og da er det ingen vits.

Tok kurset før førstemann og jeg ble råfornøyd etter endt kurs!

Skrevet

For meg var det ikke det. Grete Roede kosthold passer ikke for min kropp. Å betale 2000 kr for Å gÅ ned 1,5 kg og sitte 8 timer og høre pÅ kjerringpjatt... nei takk...

Skrevet

Ja, hvis du er skikkelig motivert, så er det verd hver en krone! Veldig sunn og fornuftig måte å gå ned i vekt på. For meg passet imidlertid dette best: www.xtravaganza.no

Gikk ned 15 kg på 7 uker. Tøffe sju uker, men har aldri angret på det! :) Lykke til med livsstilsendringen.

Skrevet

Hva er det jeg må klare å følge opp?

Skrevet
For meg var det ikke det. Grete Roede kosthold passer ikke for min kropp. Å betale 2000 kr for Å gÅ ned 1,5 kg og sitte 8 timer og høre pÅ kjerringpjatt... nei takk...

SÅnn var det for meg ogsÅ. Lærte ingenting nytt, gikk knapt ned i vekt for det ble minimalt forskjellig fra det kostholdet jeg hadde. For meg mÅtte det bli lavkarbo. Dessuten skikkelig tørt og kjedelig pÅ kurstimene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...