Ooops I did it AGAIN Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Etter mnd med våkenetter og urolig snuppe har vårt lille bortskjemte troll flyttet på eget rom;) Det går egentlig over all forventning å legge henne, og det har i grunnen aldri vært problemet. Må inn til henne et par ganger iallfall og hin gråter/sutrer kanskje litt ekstra nå. Men hun sovner greit selv med koseklut og bamse. MEN hun våkner x antall ganger om natten og hyler! Hun gråter så hin hikster. Har forsøkt å roe henne i senga, men det er helt utelukket. Blir helt hysterisk. Hun vekker hele huset om jeg ikke tar henne opp. Dessuten klarer ikke mammahjertet slik hysterisk gråt. (selv om hun godt kan glise over hele fjeset når hun løftes opp) Vær så snill å fortell meg at dette snart gir seg! Tre slike netter til, så gir jeg opp tror jeg og tar henne i min seng. (er jo dette vi skal bli kvitt) Pappaen tar henne også når han kan. Men vi jobber begge to (ikke samtidig) og han jobber endel nattevakter. Huff. Akkurat i dag er humøret mitt på et bunnivå og tålmodigheten like så. Bare dagens hjertesukk....
littlemisstrouble Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 Har hatt det slik selv... Men du må være konsekvent, for om du løfter henne opp noen ganger når hun skriker, så vet hun bare at hun må skrike til hun får viljen sin. Jeg satt ved senga til mi jente på 10 mnd i 2 timer ei natt... Det var ikke gøy! Helt forferdelig å høre henne så fortvila, men neste natt var det myyye bedre, og tredje natta sov hun fra 18.30 til 04.00 :-D
81-Mamma<3<3 Skrevet 11. juli 2012 #3 Skrevet 11. juli 2012 Det har ikke stemt her.... Vil si man er relativt heldig om ungen sover etter bare et par timer med skriking! Vi hatt mye soveproblem! Vår eldste på snart 3 år våkner enda! Vår erfaring er at det går i perioder! Så det går mest sannsynlig over uansett hva du gjør. Mitt beste tips er derfor at du gjør det som funker best, og som føles best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå