Alessandro+baby i magen :) Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Jeg badet og bader han enda annen hver dag .
**lykke!!** Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Førstemann ihvertfall annenhver dag, andremann max to ganger i uken
Dini Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 (endret) 1-2 ganger i uka. Ungen blir jo ikke "skitten" med mindre det er en skikkelig gulpe-unge Ikke nå lenger da, hun er jo 5,5 mnd Endret 10. juli 2012 av Westroze og tulla♥©
☆☆☆ Skrevet 10. juli 2012 #5 Skrevet 10. juli 2012 Ca 1 gang i uka fram til hun begynte å virkelig like det. Nå ca 4-5 ganger i uka..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå