Gå til innhold

Har vært på date, og...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var egentlig litt mislykka. Snill fyr, for all del.. Men INGEN kjemi følte jeg! Han var skikkelig ivrig og var på utestedet sikkert ila 20 minutter mens jeg dusja og sminka meg..

Drakk litt vin og jeg ble faktisk dårlig, men det må ha hørtes ut som en dårlig unskyldning :P Og BUKSESMEKKEN hans var åpen :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt brisen?

Dette var det ikke mye sammenheng i :)

Skrevet

Hehehe ;P Jeg må le :D erru på en snurr??

Skrevet

Uff var buksesmekken hans åpen haha :D

Skrevet

Jeg er ikke full :P haha.. Sorry, var litt rask på tastene her. Det var ikke mye til kjemi, fyren var overivrig og buksesmekken var åpen!

Skrevet

Hva var det der med at han var på utestedet i løpet av 20 minutter imens du sminka deg ? Gir veldig lite mening. :-/. Ser ut som du er enten på litt av en snurr, eller bare har lite å finne på med et par glass innabors og ferie. God sommer alikevel.

Skrevet

Hvorfor sa du ikke til han at han hadde glemt å lukke den da? Han syns sikkert ikke det var så kult når han oppdaget at han hadde vært på date med den åpen! ;P Overivirig får du ta som et kompliment, sikkert fordi han likte deg. Kjemien derimot, er kanskje litt enten eller, men jeg har selv opplevd dårlig første date, som viste seg å bli en super andre date, fordi da var han ikke så nervøs! :)

Skrevet

Vi skulle møtes på et utested for et glass vin. Jeg sa vi kunne møtes, men at jeg skulle dusje/sminke meg først. NåR jeg kom ut av dusjen ( altså ca 20 min etterpå, hadde da også sminket/kledd på meg) var han allerede dratt til utestedet og ventet på meg.. Vi bor omtrent i samme nabolag, så han hadde ikke trengt å skynde seg :P

Skrevet
Hvorfor sa du ikke til han at han hadde glemt å lukke den da? Han syns sikkert ikke det var så kult når han oppdaget at han hadde vært på date med den åpen! ;P Overivirig får du ta som et kompliment, sikkert fordi han likte deg. Kjemien derimot, er kanskje litt enten eller, men jeg har selv opplevd dårlig første date, som viste seg å bli en super andre date, fordi da var han ikke så nervøs! :)

 

Det er mye mulig.. Snill fyr da men. Kjenner han veldig dårlig, så tenkte kanskje han ble veeeldig flau om jeg hadde fortalt han at smekken var åpen?! Var ikke mye folk ute da iallefall :P

Skrevet

Kansje du skal prate med han om et par dager å høre, muligens han var nervøs vet du. :-) veninna mi har akuratt blitt sammen med sin aller verste førstedate noensinne. den 2,3, 4......var perfekte. :-)

Skrevet

Mye mulig det altså.. Men det var MANGE pinlige tausheter under daten! Det kan sies. Kan jo ikke være et godt tegn?! Kanskje han bare er sjenert, ikke vet jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...