Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Foreldre mine skal ha de en helg pga bryllup, mens svigerforeldrene skal ikke ha de noe. Spurte om de ikke kunne være med på hytta en dag. Ikke fordi vi på liv og død skal ha barnevakt, men fordi jeg tenker på ungene som så gjerne vil ha litt tid med dem. Om litt er de store og vil kanskje ikke være med ut mer. Hører om andre som har med barnebarn på lengre turer osv. Her er besteforeldrene ivrige på å snakke om hvor stas de er med de små, men jeg synes kanskje en-to dager på 3 mnd ikke akkurat er å fly ned dørene. Eller er jeg helt på jordet og veldig kravstor nå? Trodde de synes det var hyggelig med barnebarna, men nå virker det mer som et ork og styr.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 5 dg pga at jeg ikke har ferie,og han må ha..er alene uten avlastning utenom.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Ikke noe. De har aldri vært barnevakt mer enn noen få timer, og det har skjedd en håndfull ganger på nesten 6 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå