Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Jeg blir litt fascinert av alt man tar stilling til når man handler vogn . Vi kjøpte vogn på en bruktbutikk til 800 kr. Neppe den vogna som vil høste flest beundrende blikk på barseltreff, men den henger godt sammen , bremsene virker og den er lett å trille. Så klart, når man legger mange tusen kroner i et produkt, vil man ha maks igjen for pengene . Men må det virkelig være helt perfekt for å være godt nok?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Nei, det synes jeg ikke. Jeg velger ting jeg liker, og som jeg har råd til. Men jeg velger å ikke kjøpe brukt, jeg liker det bare ikke. Kjøper aldri noe brukt til meg selv, så jeg kjøper ikke noe brukt til lille heller. Men reagerer ikke på at andre handler brukt, synes det er kult, bare liker det ikke selv.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Så flott at du er fornøyd med kjøpet! Ingenting er bedre enn det Jeg kjøpte brukt(usett) første gang og den var redselsfull stygg:( Jeg gikk minst mulig tur og var mer flau enn stolt. Hadde vel et lite snev av stormannsgalskap vil jeg tro.. Nå er jeg en del år eldre og jeg driter i hva andre mener. Jeg kjøpte den vogna som passet meg nå sist, og det ble verken Simo eller Emmaljunga - men den ble ny. Mye pga forrige fadese.. Vi alle er så forskjellige, mye pga oppdragelse og miljø. Og jeg har også fordommer for vognkjøpere.. Jeg tenker de som kjøper brukt enten er sparsommerlige(altså ikke gnien, men økonomisk) eller ønsker å hjelpe miljøet. De som kjøper nytt ønsker det "beste" for barnet sitt eller helst seg selv. Jeg tenker en rosablogger hadde dødd hvis hun hadde måttet bruke en slik vogn du beskriver ødelegger imaget og fasaden. Jepp, mine fordommer/meninger..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 "Bare det beste er godt nok" er et av de tåpligste uttrykkene jeg hører. Det vitner om mennesker som ikke klarer å ta stilling til hva de egentlig trenger eller som trenger en undskyldning for å kjøpe noe alt for dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå