Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Jeg har en datter på 13 år, som nå bruker E-cup. Er ikke dette veldig stort for tenåring å være? Hvor lenge vokser brystene egentlig? Jeg hadde nesten ikke pupper i det hele tatt på den alderen...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Jo, det er veldig stort. Har du hatt henne med til legen for å sjekke at hun ikke har noen hormonforstyrrelse? Spiser hun normalt og sundt?
samu Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 om hun ikke er veeeeldig overvektig kan hun få brystreduksjon. for med så store vil hun få problemer med ryggen ganske fort.
LuksusLiv Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Det er veldig stort for hvem som helst å være, men for en tenåring høres det helt forferdelig ut.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Jo smalere man er rundt jo større cup. En 70E f eks tilsvarer en 80C. Men det er uansett stort, og høres ikke vanlig ut. Jeg har selv store pupper (75G) og skal ha brystreduksjon etter denne ammeperioden. Nærmer meg 30 år, og har slitt halve livet med klær som enten passer puppene eller kroppen, aldri begge deler:-(
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #6 Skrevet 10. juli 2012 Jeg har en datter på 13 år, som nå bruker E-cup. Er ikke dette veldig stort for tenåring å være? Hvor lenge vokser brystene egentlig? Jeg hadde nesten ikke pupper i det hele tatt på den alderen... Det høres jo litt stort ut, men nå går jo de fleste av oss med for liten cup da (og for stor rundt). Tror mange ville blitt overrasket hvis de tok seg en tur på en undertøysforretning, og fikk vite hva som er riktig størrelse. Jeg gjorde det, og gikk opp 2 størrelser i cup, og ned rundt. Så E-cup trenger faktisk ikke være så veldig stort (hvis dette er hennes riktige størrelse vel og merke). Men litt stort er det jo, men jeg tror jeg ville sett det litt an før jeg tok turen til legen.
Lettie Skrevet 10. juli 2012 #7 Skrevet 10. juli 2012 Jo smalere man er rundt jo større cup. En 70E f eks tilsvarer en 80C. Åh, er det sant?? Nå følte jeg meg blond altså, men har ikke skjønt hvorfor tynne meg bruker større cup enn noen av mine venninner som er tykkere enn meg, og puppene deres ser jo større ut.. Mine er ikke såå store, for jeg er høy også. Men da skjønner jeg Jeg bruker 70E..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #8 Skrevet 10. juli 2012 Takk for svar. Hun er ikke overvektig nei, bruker enten 70E eller 75E (husker ikke helt). Synes ikke hun ser SÅ stor ut da, hun ser bare mye eldre ut enn hun er. Men hvis de fortsetter Å vokse i samme tempo, stiller jo saken seg noe annerledes.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #9 Skrevet 10. juli 2012 Puppene mine var ferdig utvokst når jeg begynte på ungdomsskolen. 70E er vanlig store pupper, helt normalt. En cup er som andre har sagt ikke en cup. Etter å ha målt meg gikk jeg fra 90B til 80D, det er de samme puppene, og de fyller skålene på samme måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå