Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Han traff en dame bak ryggen min og klinte med henne, flørtet mye på chat og sms og tlf. Og jeg tror alltid at jeg er kommet over det, helt til jeg finner en bitteliten detalj som jeg irriterer meg over! Det kan være en ørliten ting som får meg til å rase tilbake til de følelsene jeg hadde da han sa han hadde vært utro. Jeg valgte å tilgi han pga vi gikk gjennom en vanskelig periode og jeg vil si jeg nærmest latet som om han ikke eksisterte i den perioden + hadde et sinne uten like. Nå sjekker jeg facebooken hans flere ganger om dagen for å ha kontroll, dette er jo ikke rett! Han vet om det også, men idag hadde han likevel hatt en samtale med en som han såvidt kjenner. Egentlig ingenting flørtete, men jeg synes likevel det var unødvendig, det var en sånn leken tone.. Vet ikke hvordan jeg skal forklare. Jeg blir så sykelig sjalu og skulle virkelig ønske jeg ikke var det! Jeg vet at han aldri hadde gjort noe mot meg igjen, han gråt sine tårer og spiste ikke før jeg hadde tilgitt han da han var utro. I tillegg var det jo klining, han hadde ikke sex eller noe, men likevel ille i mine øyne da. Hva skal jeg gjøre for å "gå videre" ? Er så slitsomt å være så sjalu...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Æsj, akkurat de samme følelsene har jeg. Det er fire år siden det samme skjedde meg, inkl. utroskap på nett. Jeg har begynt å få mye verre følelser nå for det, enn i fjor, for eksempel. :-/ Stoler ikke på ham rundt damene, selv om jeg ikke viser dette! Og lurer hele tiden på hva han tenker om andre. Da vi har totaaalt forskjellig smak på kvinnfolk. Han liker de jeg aldri hadde sett på som en fare... Huff, kanke hjelpe deg.
Isola&Lille+julegave Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Du har issues!! Ring en psykolog! Rart å definere utroskap på den måten, syns jeg. Å knulle en annen er utroskap. Litt flørting/småklining er ikke det. Med mindre du er tenåring, så klart.....
silje1989 Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Du har issues!! Ring en psykolog! Rart å definere utroskap på den måten, syns jeg. å knulle en annen er utroskap. Litt flørting/småklining er ikke det. Med mindre du er tenåring, så klart..... Man kliner ikke med andre når man er sammen med noen. Den kan du dra lenger til skauen med!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Fy faen! kast han på huet og ræva ut av huset!!
Bee&Alie Skrevet 9. juli 2012 #6 Skrevet 9. juli 2012 Du har issues!! Ring en psykolog! Rart å definere utroskap på den måten, syns jeg. Å knulle en annen er utroskap. Litt flørting/småklining er ikke det. Med mindre du er tenåring, så klart..... hæ? Så gubben din kan flørte og kline rundt som han vil?? Du har fasiten på hva som er utroskap? Tror de fleste ville sett på det som utroskap.. Også voksne!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #7 Skrevet 9. juli 2012 Du har issues!! Ring en psykolog! Rart å definere utroskap på den måten, syns jeg. å knulle en annen er utroskap. Litt flørting/småklining er ikke det. Med mindre du er tenåring, så klart..... Man kliner ikke med andre når man er sammen med noen. Den kan du dra lenger til skauen med! Du Isola, alle definerer utroskap på forskjellige måter. Jeg hadde ikke akseptert at min mann flørtet vilt og klinte med andre damer, da respekterer du ikke partneren din og ikke tar kjærlighet på alvor. Noen har åpne forhold der man har sex med andre, mens noen igjen mener at kyss er utroskap. Så selv om du liker å stikke tunga di i andre menn mens du har partner, betyr ikke det at det er sosialt akseptabelt.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #8 Skrevet 10. juli 2012 Du har issues!! Ring en psykolog! Rart å definere utroskap på den måten, syns jeg. å knulle en annen er utroskap. Litt flørting/småklining er ikke det. Med mindre du er tenåring, så klart..... Dette er jo sjukt å si! Selvfølgelig er det utroskap, du vet at det finnes mange typer utroskap? å knulle en annen er bare en type utroskap! Men for all del, syns synd på deg hvis du lever med en mann som kan kline så mye han vil med andre damer.
Gjest Løvemusene Skrevet 10. juli 2012 #9 Skrevet 10. juli 2012 Du har issues!! Ring en psykolog! Rart å definere utroskap på den måten, syns jeg. å knulle en annen er utroskap. Litt flørting/småklining er ikke det. Med mindre du er tenåring, så klart..... OMG!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #11 Skrevet 10. juli 2012 Nei det er ikke utroskap, men på grensen. Han har ødelagt tilitten og det må han leve med. Men jeg synes HI enten må tilgi han eller gå fra han. Jeg hadde ikke funnet meg i at 4 år etter et feilgrep hadde holdt på slik.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #12 Skrevet 10. juli 2012 Nei det er ikke utroskap, men på grensen. Han har ødelagt tilitten og det må han leve med. Men jeg synes HI enten må tilgi han eller gå fra han. Jeg hadde ikke funnet meg i at 4 år etter et feilgrep hadde holdt på slik. Jeg hadde ikke funnet meg i at 4 år etter et feilgrep at mannen min hadde holdt på slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå