Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Prøver å ikke være en av de kjærringene som forteller mannen hva han kan og ikke kan gjøre. Trenger noen synspunkt fra dere, ville dere reagert på dette.. Vi har en datter på 6 uker, rolig og god jente, som gjerne ligger i vogga, armkroken eller i en pute i sofaen, både når hun er våken og når hun sover. Hun skravler masse og smiler når hun får kontakt med oss. Dersom jeg skal ta en ettermiddaglur eller sove litt ekstra på morgenen, sitter han gjerne med babyen og spiller dataspill. Ikke noe skytespill eller action, men mer som taktikkspill. Det irriterer meg at han spiller nemlig, synes han heller skal bruke tid på å skravle og kose med henne. Hva sier dere? Er dette noe å reagere på?
Von Hertelhofen Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Du kan reagere hvis han spiller hele tiden, men litt dataspill må han få lov til syns jeg. Han kan vel spille når baby sover?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Jada, joda. Men han spiller jo uansett om hun sover eller er våken. Vil jo ikle nekte noe som helst, det bare irriterer meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå