Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Ut på tur med Ola-Conny og Morgan.. Og han Ola er max harry synes jeg, og dårlig i engelsk
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Ola-Conny... Svim av! og med BINDESTREK! Dette slår de fleste navnene som har vært foreslått her inne i det siste til og med.
Mandalas Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Jeg lurer seriøst på om det hele er oppspinn. Både personene og navnet Ola-Conny. Ifølge svensk statistisk sentralbyrå er det ingen som heter Ola-Conny, og jeg føler at det hele er så overdrevent. Vet selvsagt at noen mennesker er annerledes, men velger de virkelig å eksponere seg på den måten? Det hele føles ganske innøvd og at det har utrolig mye med fremstillingen å gjøre. Men nå har jeg bare sett et par episoder av Ullared, og ser ikke på TvN nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå