Gå til innhold

Haha, festlig program på tvnorge nå..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ut på tur med Ola-Conny og Morgan.. Og han Ola er max harry synes jeg, og dårlig i engelsk :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, jaaa, jeg leeeer!!;)=)

Skrevet

Ola-Conny... Svim av! ;) og med BINDESTREK!

Skrevet
Ola-Conny... Svim av! ;) og med BINDESTREK!

 

:o

Dette slår de fleste navnene som har vært foreslått her inne i det siste til og med.

Skrevet

Jeg lurer seriøst på om det hele er oppspinn. Både personene og navnet Ola-Conny. Ifølge svensk statistisk sentralbyrå er det ingen som heter Ola-Conny, og jeg føler at det hele er så overdrevent. Vet selvsagt at noen mennesker er annerledes, men velger de virkelig å eksponere seg på den måten? Det hele føles ganske innøvd og at det har utrolig mye med fremstillingen å gjøre. Men nå har jeg bare sett et par episoder av Ullared, og ser ikke på TvN nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...