Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Blir noen ganger overrasket over trådene som dukker opp her, noen som ikke klarer å finne ut av ting selv her eller?: *Hvilke bukser kan man bruke de første ukene når man er så kvalm? *Hva skal ungen min hete? *Hva skal jeg jobbe med?* *Hva skal jeg utdanne meg som? *Kan barnet gå i strømpebukser i bhg? osv osv... Er det virkelig så vanskelig å tenke selv eller? Klart det er lov å spørre om råd osv, men det er også lov å bruke hodet!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Er det ikke derfor man er på et forum da? For å høre andres meninger eller tips om ting.....
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Er det ikke derfor man er på et forum da? For å høre andres meninger eller tips om ting..... Skjønner hva du mener HI, noen av trådene er jo litt dumme.
Gjest yrild Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Dette er jo et skravleforum for kaklende høner så her synes jeg at man skal få spørre om de minste og de største tingene :-) Det dummeste jeg vet er strenge mennesker...!
Papegøyeblomst Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Blir noen ganger overrasket over trådene som dukker opp her, noen som ikke klarer å finne ut av ting selv her eller?: *Hvilke bukser kan man bruke de første ukene når man er så kvalm? *Hva skal ungen min hete? *Hva skal jeg jobbe med?* *Hva skal jeg utdanne meg som? *Kan barnet gå i strømpebukser i bhg? osv osv... Er det virkelig så vanskelig å tenke selv eller? Klart det er lov å spørre om råd osv, men det er også lov å bruke hodet! Syns det er mer irriterende at noen spør om ting som er svært enkle å google seg til, f.eks "hvor lenge er åsane kjøpesenter åpent idag?"... Eller de som spør om medisinske ting ang barna - herregud, ring legevakta, da, ikke vent på svar her inne og la ungen lide !!!
Appelsindyret Skrevet 9. juli 2012 #6 Skrevet 9. juli 2012 Blir noen ganger overrasket over trådene som dukker opp her, noen som ikke klarer å finne ut av ting selv her eller?: *Hvilke bukser kan man bruke de første ukene når man er så kvalm? *Hva skal ungen min hete? *Hva skal jeg jobbe med?* *Hva skal jeg utdanne meg som? *Kan barnet gå i strømpebukser i bhg? osv osv... Er det virkelig så vanskelig å tenke selv eller? Klart det er lov å spørre om råd osv, men det er også lov å bruke hodet! Syns det er mer irriterende at noen spør om ting som er svært enkle å google seg til, f.eks "hvor lenge er åsane kjøpesenter åpent idag?"... Eller de som spør om medisinske ting ang barna - herregud, ring legevakta, da, ikke vent på svar her inne og la ungen lide !!! Ja det er jeg også enig i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå