Gå til innhold

Klarer ikke folk tenke selv her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir noen ganger overrasket over trådene som dukker opp her, noen som ikke klarer å finne ut av ting selv her eller?:

*Hvilke bukser kan man bruke de første ukene når man er så kvalm?

*Hva skal ungen min hete?

*Hva skal jeg jobbe med?*

*Hva skal jeg utdanne meg som?

*Kan barnet gå i strømpebukser i bhg?

osv osv...

Er det virkelig så vanskelig å tenke selv eller?

Klart det er lov å spørre om råd osv, men det er også lov å bruke hodet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke derfor man er på et forum da? For å høre andres meninger eller tips om ting.....

Skrevet
Er det ikke derfor man er på et forum da? For å høre andres meninger eller tips om ting.....

Skjønner hva du mener HI, noen av trådene er jo litt dumme.

Gjest yrild
Skrevet

Dette er jo et skravleforum for kaklende høner så her synes jeg at man skal få spørre om de minste og de største tingene :-)

Det dummeste jeg vet er strenge mennesker...!

Skrevet
Blir noen ganger overrasket over trådene som dukker opp her, noen som ikke klarer å finne ut av ting selv her eller?: *Hvilke bukser kan man bruke de første ukene når man er så kvalm? *Hva skal ungen min hete? *Hva skal jeg jobbe med?* *Hva skal jeg utdanne meg som? *Kan barnet gå i strømpebukser i bhg? osv osv... Er det virkelig så vanskelig å tenke selv eller? Klart det er lov å spørre om råd osv, men det er også lov å bruke hodet!

Syns det er mer irriterende at noen spør om ting som er svært enkle å google seg til, f.eks "hvor lenge er åsane kjøpesenter åpent idag?"...

Eller de som spør om medisinske ting ang barna - herregud, ring legevakta, da, ikke vent på svar her inne og la ungen lide !!!

Skrevet
Blir noen ganger overrasket over trådene som dukker opp her, noen som ikke klarer å finne ut av ting selv her eller?: *Hvilke bukser kan man bruke de første ukene når man er så kvalm? *Hva skal ungen min hete? *Hva skal jeg jobbe med?* *Hva skal jeg utdanne meg som? *Kan barnet gå i strømpebukser i bhg? osv osv... Er det virkelig så vanskelig å tenke selv eller? Klart det er lov å spørre om råd osv, men det er også lov å bruke hodet!
Syns det er mer irriterende at noen spør om ting som er svært enkle å google seg til, f.eks "hvor lenge er åsane kjøpesenter åpent idag?"... Eller de som spør om medisinske ting ang barna - herregud, ring legevakta, da, ikke vent på svar her inne og la ungen lide !!!

Ja det er jeg også enig i! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...