Gå til innhold

Wordfeud-treiginger,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker å sitte med wordfeud innimellom. Men folk er så treige! Jeg misliker at et spill ofte trekker over flere dager. Jeg er en utålmodig sjel, og liker å avslutte. Grmf! Er dette vanlig hos alle spillere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok en treiging selv... jeg gidder ikke sitte og spille en hel kveld, jeg er der inne 3-4 ganger om dagen og svarer på spillet til de som har spilt siden sist jeg sjekket. Da tar det fort båd e3 og 4 dager med et spill.

Du får heller spille med flere da vet du.

Skrevet

Jeg tar meg god tid.

Mest fordi jeg er drittlei spillet - men så er der en som sender invitasjon etter invitasjon etter invitasjon hver gang vi har avsluttet et spill.

Jeg drøyer det fordi han kanskje engang skal bli lei av å spille med meg og jeg får meg dessverre ikke til å avslå invitasjoner.

Skrevet

jeg er nok også en treiging. Blir jo ikje sittanes og spille, sjekker bare inn i mellom og svarer hvis jeg har tid. Aldri irritert meg over at motspilleren tar seg god tid, folk har vel gjerne andre ting å gjøre også..?

Skrevet

Jeg spiller på bussen på vei til jobb, og om kvrlden som nå. Da går det gjerne mange dager før et spill er ferdig, men jeg har andre ting å gjøre også...

Skrevet

Da borde du gå hit istedet: ordspill.no . Der velger du hvor lenge spillet skal vare. Jeg har heller ikke tålmodighet til å holde på med det samme spillet i flere dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...