Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Lar dere det da gå utover f.eks venninner eller lignende? Snakket med en venninne istad ang en leilighet og jeg hørte på henne at hun hadde en dårlig dag i måten hun svarte meg på..Litt tafatt, surt toneleie Jeg har såklart også dårlige dager, men lar det aldri gå utover andre enn meg selv egentlig.
Zalosalutt Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Jeg kan være litt kort og stille mot sambo, men oppfører meg ikke sånn mot venninner! Sånne venner kaller jeg energi-tyver og jeg orker ikke omgåes dem. De drar bare andre inn i negativiteten sin..
Happy-Mama:) Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Nei. Har jeg en dårlig dag så prøver jeg så godt som mulig å ikke la det gå ut over noen som helst... Jeg prater med min mann om det, og kan forklare at jeg har en dårlig dag, men jeg synes ikke noe om å la dårlig humør gå ut over andre. Dårlig humør er noe av det som smitter raskest, synes jeg!
det er berre mordi Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Spørs hvilken venninne det er;) Jeg PRøVER å legge det dårlige humøret fra meg, men det er enklere sagt enn gjort. Som regel får jeg klagd over alt som er dritt, og på den måten får jeg ventilert meg, renset systemet og da blir jeg som regel bra igjen;)
Bondejenta Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Om eg har ein sur/dårleg dag får mannen min nesten alltid skulda stakkaren. Slår eg tåa er det hans feil. Er det tomt for mjølk er det også hans feil... Desse dagane bruker han mistenkjeleg lang tid på å hente avisa...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #6 Skrevet 9. juli 2012 Når jeg har en dårlig dag klarer jeg å la det ikke gå utover noen(tror jeg), men mannen og jeg hadde det vanskelig i en periode, og da var mine to aller beste venninner mine to største støttespillere. Vet ike hva jeg hadde gjort uten de i den perioden. Hvem prater dere med i vanskelige perioder da? Hvem støtter dere. Venninnene mine og jeg deler stort sett alt, og da er det vanskelig å være bare positiv, men dette går begge veier. Vi hjelper hverandre når noen av de andre har det vanskelig. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå