Gå til innhold

Flere som har 4-5 åringer som tester grenser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sliten, blir lei meg, føler at alle andre har et harmonisk liv. Min 4,5 åring tester grenser, har humørsvingninger her hjemme. Føler meg til tider så mislykket som mamma. Heldigvis er han ikke sånn i barnehagen, hos besteforeldre etc... Huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å tro meg, du er ikke alene!

Min 4Åring pusher grensene for alt mulig, og det samme sier alle mine venninner: selv den mest veloppdragne 4-5Åring har perioder der de muterer og blir til smÅ, skrikende monstre pÅ hjemmebane, og min psykologtante sier at det bare er et tegn pÅ at alt er som det skal være, og at det bare er Å innfinne seg med det først som sist ;)

Skrevet

Ja, han er faktisk et monster, en hustyrann i perioder her hjemme. Kan gå fra å være veslevoksen, blid og samarbeidsvillig til det stikk motsatte. Idag har han stort sett vært et lite monster. Jeg føler meg da bare så mislykket og føler alle andre har bare idyll i forhold..

HI

Skrevet
Å tro meg, du er ikke alene! Min 4Åring pusher grensene for alt mulig, og det samme sier alle mine venninner: selv den mest veloppdragne 4-5Åring har perioder der de muterer og blir til smÅ, skrikende monstre pÅ hjemmebane, og min psykologtante sier at det bare er et tegn pÅ at alt er som det skal være, og at det bare er Å innfinne seg med det først som sist ;)

Helt normalt:-) Har en 5 1/2 Åring her som kan slite en totalt ut,bare pÅ en dag. Noen dager er det trassing fra morgen til kveld og det er slitsomt.

Jenten min har ogsÅ begynt Å teste grenser i barnehagen , men hun er ikke sÅ ille der, hun er verst nÅr hun er hjemme hos meg.

Skrevet

Like greit at han tar det ut hjemme trøster jeg meg med på de mest slitsomme dagene ;-)

Skrevet

Neeei.. Går det ikke over til da daaa?

Jeg har en hormonell 2-åring, og vet ikke om jeg overlever 3 år til med en slik oppførsel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...