Gå til innhold

Enda et syteemne... Jaja :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Absolutt vært den personen som ikke har klaget så mye under svangerskapet, men idag har alt av det negative kommet på rad og rekke.

Sover to timer om natta pga rastløse bein/armer. Konstant vondt i ryggen og kjennes ut som hoftebeina gnisser mot hverandre for vært skritt... :/ Ungen har begynt å feste seg så kroppen er iulage på alle mulige områder....

Lege besøket endte med 100 % sykemelding som igjen ender med at jeg skal ta det med ro og ikke stresse... Blæææ... Kan ikke si sånt til en arbeidsnarkoman :P

Så var å leverte nøklene og overlot skapet mitt til min vikar på jobben. Endte så klart i tårer. Men med bare tåplige mannfolk som kolleger kom latteren fort tilbake: "glemt å bruke paraply idag, du eser jo ut". Ikke akkurat det du vil høre, men typisk gutta mine :P Vil savne dem så fælt :)

Mannen reiser på ferie i morra i tre uker så måtte jo så klart reagere på det å, selv jeg har vist om dette nå i flere måneder... Men unner han absolutt ferien :) Skal ikke ødelegge gleden hans :)

Men det er værste er at jeg BARE er 31+6 ca på vei... Hvordan overleve alle de ukene når været bare er regn og atter regn... Ikke ro i kroppen til å sitte stille, sliten i kroppen men nok av energi i huet...

Hjelpes, håper tiden bare flyr avgårde for dette setter tålmodigheten min på prøve gitt....

Men veit at alt er verdt det når alt er over. Gleder meg til å se lillegutt :D

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Da blir det mye tid til dvd-bokser, ordentlig radio, lydbøker, aviser, sudoku, bøker, DIB/BIM, og ikke minst nett-shopping. Hobby, håndarbeid, fotoalbum.

Og så kan du være sosial uten å stresse. Inviter på spillkveld og be folk ta med mat selv (du skal slappe av, det er jobben din). Og du kan ha (eller gå på) besøk på dagtid, for en gangs skyld, om du har pensjonister i familien eller venner som enten jobber skift eller er i perm.

Bare ikke sett igang store prosjekter - du vet du skal ta det med ro. Lykke til!

Skrevet

Begynn å strikke eller hekle? Har du vertfall noe å gjøre ;) jeg begynte når jeg ble sykemeldt pga bekkenet. Deilig å føle meg produktiv selv om jeg bare var hjemme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...