Gå til innhold

kan man bruke et nettbrett som lesebrett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er dedikerte lesebrett bedre? Hvor stort er utvalget av e-bøker, og koster de det samme som papirbøker? Tror ikke biblioteket her har e-bøker, har andre bibliotek det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd et "lesebrett men er veldig fornøyd med ipaden min. Og jeg vil si utvalg av bøker er stort, hvertfall på engelsk. sjekk ut app store om du har iphone eller mac.

Skrevet

hvordan er ipad i sola da, kan man lese uten problemer eller må man gjemme seg under håndkleet?

Skrevet

Ikke bra for øynene å lese for mye på data, nettbrett osv.

Jeg ville heller kjøpt en kindle.

Skrevet

Ipad er et utmerket lesebrett, men fungerer dårlig i sola. Skal du lese mye, er det også bedre/mer behagelig for øynene med et dedikert lesebrett. Husk at hvis du velger Kindle, så er du nødt til å handle fa Amazon og kan ikke få tak i så mange norske bøker. Det finnes mange lesebrett som ikke erKndle.

En fordel med Ipad og andre nettbrett hvis du har barn, er at det finnes mange kule barnebøker som fungerer som en blanding av lydbok, tv og bok, med sider som blar av seg selv, flinke skuespillere som har lest inn stemmene og ofte musikk også, det får du ikke til lesebrett.

Skrevet

hmm, tenke litt mer da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...