Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Skrev et innlegg litt lengre ned om at jeg møtte en kar på byen på Lørdag. Flørtet, men dro ikke hjem sammen. Han la meg til på facebook. Så spurte han om jeg ville finne på noe en dag, og da om jeg vil komme hjem på filmkveld til han en dag.. Er det skummelt, sånn første date? Kjenner han jo egentlig ikke.. Hva ville dere gjort, møttes offentlig en annen plass først?
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Jeg må innrømme at jeg har gjort det et par ganger.
LilleVilje Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Jeg ville møtt ham offentlig først. Selv om du har møtt ham på byen en gang. Bedre å være på den sikre siden
Magia Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Jeg tenker at det ikke er så skummelt. Har du en guffen følelse ang han bør du kanskje sjekke hvordan han er på en offentlig plass først, ellers er han vel helst harmløs.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Det er kanskje ikke så skummelt nei? Hehe, vil ikke gå på en smell bare Får se hva det blir til..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. juli 2012 #6 Skrevet 9. juli 2012 Tja.. Jeg møtte jo samboeren for første gang i huset til mora mi, mens jeg var hjemme alene, hun og stefaren min var på ferie i Danmark.. Tenkte ikke over det med det samme, hadde bare et ønske om å bli kjent med han, hadde aldri møtt han før i det hele tatt, så vidt snakket sammen med han på nettet. Men så avtalte jeg med en nabo da, så om jeg ga et signal, så skulle han komme over.. Han fikk melding etter 1 times tid, om at han kunne slappe helt av, det gikk strålende. Men må si jeg tvilte litt på min nåværende samboer den dagen, han kom på besøk til meg, med 6pak med øl og ei flaske sprit + potetgull, pepsi max og en pizza da, men ble noe usikker på det alkohol mengden hans Glad jeg ga han sjansen likevel, i dag har vi jo to nydelige barn (og to englebarn)
Silly80 Skrevet 9. juli 2012 #7 Skrevet 9. juli 2012 Ville nok gått ut å spist eller noe første daten. Kan bli kleint hvis han har mer enn film i tankene og dere er hjemme hos han
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #8 Skrevet 9. juli 2012 Ville nok gått ut å spist eller noe første daten. Kan bli kleint hvis han har mer enn film i tankene og dere er hjemme hos han Godt poeng.."Håper" han har mer i tankene i såfall, er jo litt merkelig å ta kontakt med noen man kun har møtt en gang om å ville møtes igjen om han KUN vil ha sex? eller..? Skjønner meg ikke på menn, det skal sies
Magia Skrevet 9. juli 2012 #9 Skrevet 9. juli 2012 Ville nok gått ut å spist eller noe første daten. Kan bli kleint hvis han har mer enn film i tankene og dere er hjemme hos han Hvem har sagt at ikke HI har de samme tankene? Hehe
Musemorbr / Skrevet 9. juli 2012 #10 Skrevet 9. juli 2012 Det er vel neppe mye mer skummelt enn på andre, eller tredje date. Men å møtes over en kopp kaffe først kan likevel være lurt. Det er lettere å avvise han på offentlig sted, dersom kjemien i edru tilstand bare virkelig ikke er der. En kjapp kopp kaffe, og takk og farvel. Hjemme hos han kan du føle deg nødt til å sitte igjennom en hel film med en kjip følelse, selv om du egentlig hadde lyst til å snu allerede i inngangsdøra. For ikke å snakke om alle tankene om at han sikkert har en ide om å lokke deg til sengs etter filmen, og kanskje vil både sitte tett og prøve seg frem. Det er min mening i alle fall, selv om fyren måtte være aldri så harmløs og snill.
Silly80 Skrevet 9. juli 2012 #11 Skrevet 9. juli 2012 Litt skummelt også egentlig. Du har møtt fyren 1 gang og det skjer så mye rart rundt omkring med jenter som blir både dopet og voldtatt. Ville nok møtt han ett par ganger først
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #12 Skrevet 9. juli 2012 Skrev et innlegg litt lengre ned om at jeg møtte en kar på byen på Lørdag. Flørtet, men dro ikke hjem sammen. Han la meg til på facebook. Så spurte han om jeg ville finne på noe en dag, og da om jeg vil komme hjem på filmkveld til han en dag.. Er det skummelt, sånn første date? Kjenner han jo egentlig ikke.. Hva ville dere gjort, møttes offentlig en annen plass først? Jeg har invitert hjem til meg for filmkveld noen ganger, men jeg har gjerne chattet med de på nettet og telefonen noen ganger først. Og jeg gir alltid beskjed om at sex ikke er i kortene for å ungå misforståelser bare fordi det er hjemme hos meg. Jeg har vanskelig for å komme meg ut ofte siden jeg har barn så dette har vært etter at barna har lagt seg for kvelden. Jeg har da aldri reist hjem til en mann jeg ikke kjenner, litt sånn vet ikke hvem som faktisk er der når jeg kommer innafor døra også videre. Ja da vet det er litt tullete for det skulle vel ikke være så mye mer farlig å stole på en person når man drar til de en når de kommer hjem til deg. Men føles tryggere på hjemmebane. Desutten så ser jeg ikke poenget å ha daten hjemme hos hverken han eller meg om det ikke er slik at en ikke har mulighet til barnevakt. og de jeg har datet har enten ikke hatt barn eller bare hatt annehver helg. Og da tenker jeg at hvis det ikke er en grunn til at det må tas hjemme er forventningene til sex fra han nok ganske stor. Noe som selvfølgelig er greit om man selv er ute etter det samme, men jeg har aldri sex på første date det er jeg ikke komfertabel med. Og jeg vil mye heller gå ut å spise, ta en kaffe eller hva som helst om jeg først har mulighet til barnefri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå