Alvepia *happy mum* Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Nå har jeg gått lenge med murringer, å spes siden lørdags kveld med kraftige tak i rygg og mage som har kommet å gått, med siden i går kveld tok det seg opp men ikke regelmessige og lange bare vonde, å sånn har det holdt på å holder enda på. Blir verre hvis jeg sittet nesten å tilbringer tiden i senga å sover litt nu å da. Trøtt av å ikke få sove skikkelig. Så nå lurer jeg egentlig på hvor lenge dette skal foregå, hører det kekker/knipper/knepper jevnlig i magen, jenta er til tider turbo og ikke alle bevegelser er like gode lenger. Jaja... Da ble det ett lite syte innlegg herfra og....
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Siden du først ligger der, prøv brystvorte stimulering. Det funker her, men har foreløpig bare resultert i maserier.
Alvepia *happy mum* Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2012 Jobber med saken, kommer noen tak og magen strammes åsså stopper det igjen.
BABY-JENTE Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Et viktig råd fra meg er: hvil deg. Hvis dette skulle holde på lenge (som det gjorde med meg), så må du ha nok krefter til selve fødselen. Spis og sov når du kan :-)
Alvepia *happy mum* Skrevet 10. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2012 Ja det går i søvn og mat her, alt stoppet opp i går kveld rundt 12 på natta å stille ble det og masse søvn inntatt i natt og nå på dagen helt til det tok i ett skikkelig rivtak igjen - men derimot også stille ble det igjen :S *frustrert* men skal vel ikke klage, jeg er nok ikke den eneste som har hatt det slikt!
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 10. juli 2012 #6 Skrevet 10. juli 2012 Jeg ble så mye lurt forrige gang at denne gangen tenker jeg automatisk at det bare er tull når det setter i gang og det har det jo til nå og vært så jeg stresser meg ikke opp med at noe er i gang gitt
BABY-JENTE Skrevet 10. juli 2012 #7 Skrevet 10. juli 2012 Ja det går i søvn og mat her, alt stoppet opp i går kveld rundt 12 på natta å stille ble det og masse søvn inntatt i natt og nå på dagen helt til det tok i ett skikkelig rivtak igjen - men derimot også stille ble det igjen :S *frustrert* men skal vel ikke klage, jeg er nok ikke den eneste som har hatt det slikt! Skjønner at du klager, for det er slitsomt. Men man må bare ta det for det det er, og det er jo supert at du får sovet litt innimellom! Fødselen kommer i gang etterhvert, og da kommer du sikkert til å være kjempelettet :-)
Alvepia *happy mum* Skrevet 10. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2012 Hun kommer når hun kommer selv om mor er sliten eller ei <3 tjihi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå