Gå til innhold

hund som snur i døra på vei ut..

Anbefalte innlegg

Skrevet

På vei ut snur han og nekter å gå ut... Noen erfarne som kan gi meg råd om hvorfor og hva vi kan gjøre? Begynte igår...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner ikke her. Hi

Skrevet

Smerter kanskje? Slapp?

Skrevet

Hvordan er han ellers da? Matlyst og lignende? alemmtilstand? Kan ha vondt... = dyrlege

Skrevet

Det første jeg ville gjort, var å ta en tur til dyrlegen. Dersom dette er noe nytt han har begynt med nå, er det noe som er galt, og da er det viktig å sjekke at det ikke er noe fysisk galt. Husk at hunder er utrolig flinke til å skjule at de har vondt etc., det er livsnødvendig for dem å holde følge med flokken sin, så det kan godt hende at det er noe galt selv om dere ikke har merket noe!

Dersom dere og dyrlegen ikke finner noe galt, har dere litt detektivarbeid foran dere for å finne ut grunnen. Men da er det greit å vite litt mer detaljer om rase, alder og situasjon før man begynner å gi noe mer råd.

Min hund vegret seg plutselig for å gå tur, og det viste seg at han hadde fått en sykdom som gjorde at nervene i klørne ble liggende åpent under klørne (kloløsning). Han viste ingen tegn til smerte, oppførte seg helt normalt innendørs, men ville altså ikke gå tur, helt ut av det blå. Da ble det dyrlege ganske kjapt, og glad var jeg for det!

Skrevet

hvis den er frisk, ville jeg prøvd godbiter, eller kaste en ball ut døra, og ta med ballen på tur... trille den foran den hvis den fortsatt ikke går...

Skrevet

Hunden er fin ellers, som vi kan se.. spiser, drikker og leker. Andre hunden vil visstnok ikke ut av buret annet enn å spise. Jeg er på jobb men får oppdateringer fra de hjemme. Men førstnevnte vil kke ut, bøyer ryggen og omtrent kryper bortover..

Blir dyrlege om så det fortsetter..

Hi

Skrevet

Hunden er fin ellers, som vi kan se.. spiser, drikker og leker. Andre hunden vil visstnok ikke ut av buret annet enn å spise. Jeg er på jobb men får oppdateringer fra de hjemme. Men førstnevnte vil kke ut, bøyer ryggen og omtrent kryper bortover..

Blir dyrlege om så det fortsetter..

Hi

? Bøyer ryggen og omtrent kryper bortover? Blir dyrlege om det fortsetter?

Har du en iq som begynner med -?!

Få hunden til dyrelege, det er jo helt tydelig at den har smerter!

Er det f... meg mulig

Skrevet

Det er helst at den er redd noe som er ute. Hund her kan gjøre det samme om det ligger et dødt dyr ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...