Gå til innhold

2 stk tråder slettet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både "Morsomme hormonelle historier" OG tråden om at den tråden ble slettet... erre mulig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en helt merkelig moderering på dette nettstedet. Har du fått noen vettug forklaring?

Skrevet

Sommervikarer med dårlig humor?

Skrevet

HVilke tråder er det som er blitt slettet da?

Skrevet

Modereringen her inne er veldig lite konsekvent må jeg si. Noen ganger blir tråder med skikkelig hetsing av brukere stående, mens andre ganger slettes mye "mildere" tråder. Får du som trådstarter ingen forklaring på hvorfor trådene blir slettet?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Men HVORFOR er den "Morsomme hormonelle historier" tråden slettet?! Fatter ikke det...

Skrevet

Hva skjedde i tråden, da? Ble den vemmelig? Synd de slettet de hormonelle historiene, kunne de ikke vare slettet det som ble dumt, for det var vel ikke hele tråden..? Fikk dessverre ikke lest den, men slike tråder har jo potensial til å bli em skikkelig dib-klassiker a la 'Morsomme ting du sa under fødselen'.

Skrevet

Kanskje den andre tråden ble slettet fordi noen IGJEN ødela slutten på den filmen fra 2008?! Hahahahahahaha!

Skrevet (endret)

Må i alle fall ikke vente deg svar om du spør inne på ris og ros siden. Der sperrer de bare tråden din...ikke lov å spørre om sånt!

Endret av Frimurerfrue
Skrevet

Det er nok noen følsomme sjeler her som har meldt i fra til moderator vil jeg tenke :)

Jeg har ikke lest noen av de innleggene du snakker om, men sikkert en eller annen bruker her inne som ikke likte innleggene, eller noe sånn ;)

Skrevet
Det er en helt merkelig moderering på dette nettstedet. Har du fått noen vettug forklaring?
Ingen forklaring overhodet! Men mest sannsynlig pga at slutten på 2008 drama "marley and me" ble røpet! Så sletter de hele forbanna tråden!
Skrevet
Ingen forklaring overhodet! Men mest sannsynlig pga at slutten på 2008 drama "marley and me" ble røpet! Så sletter de hele forbanna tråden!

Hæ, det med at hunden døde? Ble den slettet pga det??

Skrevet

Jeg lurer VIRKELIG på hvem som tar slike avgjørelser her inne.. amatører!

Skrevet
Hæ, det med at hunden døde? Ble den slettet pga det??
STEMMER! :P Nå blir denne også slettet ;p bare vent! hehe... ;)
Skrevet

Jeg syns vi kan lage en ny tråd, og diskutere slutten på filmer.

Latterlig at noen tok seg så nær av det, at de rapporterte.

Ler meg ihjel!

Skrevet

jeg opprettet en gang en tråd som hette: Sunn snacks til gravide.

Den ble slettet etter barne noen få dager! Hvorfor aaaaner jeg virkelig ikke :P

Skrevet
Hva skjedde i tråden, da? Ble den vemmelig? Synd de slettet de hormonelle historiene, kunne de ikke vare slettet det som ble dumt, for det var vel ikke hele tråden..? Fikk dessverre ikke lest den, men slike tråder har jo potensial til å bli em skikkelig dib-klassiker a la 'Morsomme ting du sa under fødselen'.
Trolig ble den slettet pga at det ble fortalt slutten på 2008 filmen "marley and me". Det var noe jeg skrev i hovedinnlegget som jeg ikke fikk slettet.. og det ble en laaaang diskusjon på av en sart og såret anonym :P
Skrevet
Jeg syns vi kan lage en ny tråd, og diskutere slutten på filmer. Latterlig at noen tok seg så nær av det, at de rapporterte. Ler meg ihjel!
Det tenkte jeg faktisk på her! På pur F... skal jeg lage en "Spoiler" tråd!!
Skrevet

Ettersom det var en lang diskusjon om frekke og irriterende anonyme, sa jeg også at jeg sammenlignet dem med "Mr.smith" i The Matrix... så utrolig plagsomme.. men kan ikke se for meg at det heller er grunn til å slette nå 2 stk tråder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...