Gå til innhold

Jo takk, jeg har det bare bra???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte le godt da jeg forsto hvorfor jeg ble spurt om jeg har det helt bra i dag.

Etter dusjing med barbering, alle kremer og slikt som vi jenter bruker tid på, har jeg lekt meg litt med den nye øyenskyggen min. Jeg har nemlig kjøpt en sminkepalett med 50 farger.

Min mann tok telefonen for meg, snill som han er, og hadde forklart at jeg ikke kunne snakke nå. Jeg satt nemlig på badet og lekte med en PALJETT. Det hadde jeg nå gjort i en time og kom sikkert til å holde på en stund til.

Takk, snille mannen min. Haha! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahahaha....

Forstår godt at noen ble bekymret ja... Hahahaha....

Skrevet

Hehehe.....jeg elsker å dille og dulle på badet, teste sminke, fikse håret, lakke negler. Deilig å være skikkelig jentete en gang i blant. ;)

Skrevet

Det er utrolig skjeldent at jeg bruker så mye tid på badet, men at det skulle være grunn til bekymring var først litt vanskelig å forstå. Synes bare det er morsomt nå da, og jeg ble naturligvis ikke sur på mannen min. ;)

Skrevet

Palett eller paljett, erre så nøye a?! ;-P Måtte flire godt av innlegget ditt! ;)

Skrevet

Haha det kunne jeg også sagt for hadde aldri visst hva en sminkepalett er :P

Jeg lærer så masse her inne :D :D

Skrevet

Jeg fikk et bilde i hodet mitt nå, av en dame, sittende på badegulvet med en paljett i hånden. Litt sånn "my preeeecious...."

:D

Skrevet

Paljetten og jeg, bind en til syv- i salg fra femte oktober, i en bokhandel nær deg. Muligens bedre enn Min kamp. Hihi ;)

Skrevet

Haha Himmel og Hav, helt konge!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...