Gå til innhold

Trene ab circle mini mens man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ab circle mini fra TV.shop.

Jeg har så lyst på denne for vil gjerne holde meg i form mens jeg er gravid.

Og da blir det enklere å holde formen etter svangerskapet.

Man skal jo helst ikke trene magen når man er gravid så det er ikke derfor jeg tenker på denne nå. (det kommer etter fødselen)

Men den skal jo være så god på rumpe og lår. :-)

Jeg vet det står i bruksanvisningen at den ikke må brukes av gravide, men jeg er ute etter årsaken?

Er det pga magetreningen? Da kan man jo heller velge å trene rumpe og lår øvelsene.

Sliter med bekkenet og er usikker på om denne vil styrke muskulaturen og gjøre det bedre, eller om den bare gjør vondt verre.

Jeg hater å trene og klarer ikke holde meg til noe fast opplegg.

Har prøvd pilates og jogging, men det blir for omstendelig å holde på med i hverdagen.

Denne virker så enkel å bruke og lett å sette i gang med! Har en venninne som er kjempefornøyd.

Har så lyst å sette i gang nå og ikke vente til etter fødselen. Jeg gjør det ikke for å slanke meg nå mens jeg er gravid, men vil styrke muskulaturen!

Hva synes dere? Hva er risken med tanke på at den ikke brude brukes av gravide? Vil jo selvfølgelig ikke gjøre det om det er farlig for magen..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har denne og er kjempefornøyd.

Jeg har faktisk klart å bruke den jevnlig fordi det er såpass enkelt og tar ikke lang tid.

Resultatene taler for seg :-) Den var redningen min etter fødsel.

Nå begynte jo ikke jeg å bruke den før etter fødsel så jeg hadde ikke den problemstillingen.

Tror ikke du skal kjøre på magetreningen, men rumpe/lår delen kan vel ikke være veldig skadelig?

Ved bekkenløsning er nok ikke denne det beste, ser for meg noen av øvelsene må gjøre vondt.

Men er bra du vil styrke muskulaturen, det vil du få mye igjen for om du begynner allerede nå. Er bare usikker på om denne er rette måten å gjøre det på mens du er gravid.

Det er vel en grunn til at det står der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...