Desemberprins kom 20des :) Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 er 17 uker og kjenner ikke noe liv, sikkert vanlig, men blir utålmodig når jeg kjente liv i uke 16 med nr 1 som er vel og merke 7 år siden. Skal på ul til mandag, kjenner jeg gruer meg litt i tilfelle det skulle vært noe galt. Har jo fått mage og hørte hjertlyden i uke 13
.Lillemy. Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Det kan være morkaken din er på framsiden av magen, den demper da sparkene. Eller babyen kan ligge sånn til at du ikke kjenner sparkene enda, er nok ingenting og bekymre seg for. Kjente liv med førstemann i uke 18, og andremann i uke 17.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2012 Godt en ikke er over nærvøs:) ha ha:) får håpe alt er bra med lille, det vil vi jo finne ut av på mandag
VinterSol+2 Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Hehe, jeg er fjerdegangs, og kjente ikke noe før etter uke 21.... Så smør deg med tålmodighet du, det kommera,
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2012 Godt å høre:) har kjøpt meg barnevogn i dag (fikk den så billig) så da fikk jeg hvertfall katastrofe følelsen! ha ha:) da er det bare å vente på spark eller ul om en uke
LME1001 Skrevet 9. juli 2012 #6 Skrevet 9. juli 2012 Jeg er førstegangs, og kjente ikke noe liv før rundt uke 20.
PeppaPig Skrevet 9. juli 2012 #7 Skrevet 9. juli 2012 Med min første kjente jeg ikke noe før i uke 20/21. Hadde morkaka foran så det dempet bevegelsene.
charnelle Skrevet 9. juli 2012 #8 Skrevet 9. juli 2012 Jeg ville kanskje ha investert i et par dopplere til hjemmebruk. Det hjalp iallefall meg (og gjør det ennå) de gangene man er usikker på om det er liv. Mest sannsynlig er det ingen grunn til bekymring! For meg tok ikke sparkingen ordentlig til før rundt uke 22-23.
Squirrel79 Skrevet 9. juli 2012 #9 Skrevet 9. juli 2012 Jeg er nå uke 19 og trooooor jeg har kjent liv, men er absolutt ikke sikker. Med førstemann husker jeg ikke helt når jeg kjente liv. Skal på UL på torsdag, så regner med alt står bra til hvertfall
peanutts82 Skrevet 9. juli 2012 #10 Skrevet 9. juli 2012 var på ul i uke 14 og da sa hun at plassering av morkake var perfekt. så kan ikke være det hos meg. på torsdag blir jeg 19 uker. fremdeles ikke tegn til noe liv jeg kan med sikkerhet si var spark.
mrsrogaland. Skrevet 9. juli 2012 #11 Skrevet 9. juli 2012 Det er vanlig. Noen kjenner ikke før etter uke 20
LilleVilje Skrevet 10. juli 2012 #12 Skrevet 10. juli 2012 Her kjente jeg ikke liv før i uke 24, omtrent - da fant jeg ut at jeg hadde kjent litt liv tidligere også, men uten å vite hva det var siden jeg er førstegangs. Det er veldig individuelt, og mange ting spiller inn: Morkakens plassering, din vekt, din muskelmasse; er det en del "polstring" babyen skal gjennom, tar det lenger tid, fikk jeg høre av jordmor. Dessuten er alle babyer forskjellige i aktivitetsnivå, og man kan derfor ikke sammenligne med søsken Men å ikke kjenne liv frem til uke 24 er fortsatt innenfor normalen (ble i det minste jeg fortalt, siden jeg også var litt urolig for dette), så jeg ville ikke bekymret meg i uke 19-20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå