Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Vi har noen kombinasjoner vi tenker, men hva mener dere kan være fint? Det er ingen vits å si vi ikke skal kalle henne Sara hun skal hete Sara men siden det er mange som heter det vil vi ha et navn til.
☆☆☆ Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Sara Helen Sara Mari Sara Margrete Sara Kristin Sara Elin Sara Olin Sara Iren Men jeg liker best bare Sara
Lettie Skrevet 9. juli 2012 #7 Skrevet 9. juli 2012 Sara Elisabeth Sara Minea Sara Emilie Sara Martine Sara Ulrikke Sara Mathilde Sara Othilie Sara Marie Sara Hermine
Gjest peacock Skrevet 9. juli 2012 #8 Skrevet 9. juli 2012 Sara Margrethe var fint og ikke så sukkersødt, Elise var også det! Skal dere bruke dobbeltnavn til daglig, eller er det et mellomnavn dere leter etter? Sara Sofie Sara Emilie Sara Liv Sara Elisabeth Sara Kristine Sara Cecilie Sara Marie Sara Synnøve Sara Therese Sara Cathrine
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #12 Skrevet 9. juli 2012 Tusen takk, Vi er ikke helt sikkre på om vi skal bruke begge navnene. Vi har også falt for Sara Sofie Sara Elise Sara Bolette ellers likte jeg Sara Malene Sara Emine He he Sarah Michelle blir litt for mye vampyr!
lykkeligmams<3 Skrevet 9. juli 2012 #14 Skrevet 9. juli 2012 Sara Isabell=) hehe er gravid med ei jente, og det er det navnet vi bestemte oss for og for en liten stund siden syns det er virkelig et flott navn <3 betyr jo min lille engel
LuksusLiv Skrevet 9. juli 2012 #16 Skrevet 9. juli 2012 Sara Eline Sara Maria Sara Johanne Sara Helene Sara Merete
Love my kidz Skrevet 9. juli 2012 #17 Skrevet 9. juli 2012 Jeg vet om ei søt jente som heter SARA LINNEA Nyyyydelig
bobbelfru Skrevet 9. juli 2012 #18 Skrevet 9. juli 2012 Datteren min heter Sara Sofie Vi får mye skryt for kombinasjonen.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #19 Skrevet 9. juli 2012 Sara Sol og Sara Angelica vet jeg om to som heter
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #21 Skrevet 9. juli 2012 Min datter heter Sarah Marie, og det synes jo selvfølgelig jeg er det fineste. Og så liker jeg best Sarah med h....
I scream for icecream! Skrevet 9. juli 2012 #23 Skrevet 9. juli 2012 Sara Olivia var vårt navnealternativ på minstemann, men han ble gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå