Gå til innhold

null energi,og fødsel rett rundt hjørnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan skal jeg klare dette , håper det kommer superkrefter når jeg trenger det hehe

aldri følt meg så trøtt og slapp før huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når har du termin? :) kan vær energien tar seg litt opp når det nærmer seg fødsel :) ellers er det jo gjerne litt adrenalin i sving under deler av fødselen som hjelper deg igjennom det :)

Skrevet

Slik hadde jeg det også før minstemann ble født for en drøy uke siden. Svangerskapet var tøft, og barna på 2, 6 og 8r år hadde sommerferie mens mannen min jobber laaange dager. Det ble så ille at jeg ikke visste hva som var verst; at fødselen startet eller at den ikke gjorde det (gikk fem dager over terminen). Tlislutt lot jeg toåringen få en dag i barnehagen selv om jeg hadde permisjon, og sendte de to største ut på aktiviteter. En kosedag for meg selv med en god bok, en stor kurv jordbær og masse isvann gjorde at jeg fikk hodet litt over vannet, og samme natt startet fødselen. Neste morgen var jeg firebarnsmor :)

Ta litt ekstra vare på deg selv når du har mulighet, om det så bare er 10 min i badekaret eller en halvtime i hagen. Gjør noe som gjør deg glad, eller slapp fullstendig av om du kan (det er godt å kunne slappe av på dagen når nettene gjerne blir fattige på søvn). Når fødselen starter får du uansett superkrefter :)

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...