Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 er redd jeg ikke får det til når jeg skal føde =S
Gjest Fru EM Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Tro meg, det kommer av seg selv helt automatisk
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Press som om du skal bæsje. Skjønte det ikke jeg heller før etter noen veer;)
Appelsindyret Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Det er nok få som vet hva de skal gjøre før en fødsel, men kroppen presser faktisk litt av seg selv også helt automatisk! Da skal du bare hjelpe til med å presse utover. Du skjønner hva jeg mener når du er der Og dessuten forklarer jordmor når og hvordan du skal presse Det går så fint bare vent å se
magpie Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 som de andre sier, det kommer av seg selv jeg var også litt usikker på det i forkant. Hadde hørt noen venninner snakke om pressing og dem mente at det var viktig å konsentrere pressingen der det gjelder (dårlig forklart her..håper dåkker skjønner hva jeg mener). Men jeg rakk aldri tenke over det når det sto på. Tror kroppen gjorde det den skal uten at jeg trengte tenke på det Og jordmor sa i fra når jeg måtte presse litt ekstra Lykke til! Det kommer til å gå så bra så
SmellyCat Skrevet 9. juli 2012 #6 Skrevet 9. juli 2012 Det kommer helt automatisk. Ingenting å bekymre seg for.
Lettie Skrevet 9. juli 2012 #7 Skrevet 9. juli 2012 Jeg fikk ikke pressrier og skjønte ikke hvordan jeg skulle presse, men presset allikevel og ut kom ungen...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #8 Skrevet 9. juli 2012 Det kom ikke av seg selv her nei. Fikk beskjed om å presse, og skjønte ingenting. Men prøvde bare å spenne noen muskler som kjentes ut som de var omtrent i det riktige området, og det funka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå