Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Noen som har erfart det her? Vi har to katter, og den ene katten er svært knyttet til min mann og bryr seg for det meste ikke så mye om meg. Da jeg var noen uker på vei ble hun plutselig veldig fokusert på meg. Hun ville bare ligge ved siden av meg og hvis mannen min tok henne til seg kom hun tilbake til meg med en gang. Dette ga seg etter en stund og hun har vært som vanlig siden. Nå er jeg 37+3 og hun har plutselig begynt å oppføre seg på samme måte. Når jeg tenker tilbake på starten når hun oppførte seg sånn lurer jeg på om det var rundt da jeg mistet tvillingen, og at hun nå merker at fødselen næmer seg.. Blir spennende å se..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Hei Det du beskriver er nok ikke uvanlig. Sist jeg var gravid ville alle 3 kattene ligge oppe på magen min så fort jeg satt meg ned (skikkelig kamp om plassen). I denne graviditeten har vi kun 1 katt (de andre døde dessverre) og hun er veldig interessert i meg og magen min denne gangen også. Syntes det bare er hyggelig ;D
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Kattene mine blir også veldig opptatt av meg og magen min når jeg er gravid. Hunden blir dessuten fryktelig beskyttende overfor meg, vil være med meg overalt og helst ligge oppå meg hele dagen. Han blir rett og slett stressa. Jeg tror det er noe med hormonene som de lukter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå