Gå til innhold

Har dere kjøpt barnevogn?


charnelle

Anbefalte innlegg

Stakk innom Kattis i Strømstad i helgen og endte opp med en Emmaljunga City Cross. Veldig fornøyd! De hadde vognen og fargene vi ønsket oss på lager og fikk med oss alt. Det ble farge Capri black på både bag og sportsdel og betalte 7900 SEK inkludert stellebag og regntrekk.

Alternativet hadde vært å ventet til slutten av august grunnet at Emmaljunga er sommerstengt, og 2012 fargene begynner å bli utsolgt. Så vi klinte bare til!

 

Hva med dere andre oktobermammaer, hvor langt er dere kommet med innkjøp av vogn? Og hva har dere endt opp med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har bestilt tidligere i sommer siden det var 12 ukers leveringstid. Vi har gått for en svart Teutonia Spirit S3 med fashionbag, tror vi ender på rundt 8000 kroner. Men vi får den i gave fra våre foreldre (og vi skal ikke ha dåp) så jeg synes jeg var veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi endte opp med en Brio Happy duo, den har den gamle stilen som jeg liker :) Ble i svart, både bagen og sportsdelen.

Betalte 5000kr for den ink. stelleveske. Var kampanje og slo til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi endte opp med en Brio Happy duo, den har den gamle stilen som jeg liker :) Ble i svart, både bagen og sportsdelen. Betalte 5000kr for den ink. stelleveske. Var kampanje og slo til :)

 

Den har jeg ikke sett på, men den ser veldig fin ut! Liker også den gamle, klassiske barnevognsstilen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Vi har bestemt oss for Emmaljunga Nitro City, men venter på 2012-kolleksjonen før vi bestiller.. Om Brown Flowers videreføres, blir det antakeligvis den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi endte opp med en Brio Happy duo, den har den gamle stilen som jeg liker :) Ble i svart, både bagen og sportsdelen. Betalte 5000kr for den ink. stelleveske. Var kampanje og slo til :)
Den har jeg ikke sett på, men den ser veldig fin ut! Liker også den gamle, klassiske barnevognsstilen :-)

 

Ja, falt for den med en gang jeg så den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har bestemt oss for Emmaljunga Nitro City, men venter på 2012-kolleksjonen før vi bestiller.. Om Brown Flowers videreføres, blir det antakeligvis den :)

Brown Flowers er kjempefin! Den skal visstnok også være med i neste kolleksjon. Her er en liten smugtitt: http://barnvagnsblogg.blogspot.no/2012/06/emmaljunga-2013-bilder.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥
Vi har bestemt oss for Emmaljunga Nitro City, men venter på 2012-kolleksjonen før vi bestiller.. Om Brown Flowers videreføres, blir det antakeligvis den :)
Brown Flowers er kjempefin! Den skal visstnok også være med i neste kolleksjon. Her er en liten smugtitt: http://barnvagnsblogg.blogspot.no/2012/06/emmaljunga-2013-bilder.html

 

åh, så bra at den videreføres! Vi venta, for butikken var utsolgt for den og det skulle ikke produseres fler før evt ny kolleksjon... :) Takk for spennende link! Capri black er også knallfin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, har endelig kjøpt vogn idag:)

Det ble Emmaljunga Mondial creme leatherette...

gleeeeder meg til å bruke den til lille snupp <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjøpte Simo duo 2012 i grå :) Veldig fornøyd og gleder meg så mye til å bruke den at jeg nesten låner dukka til lillemor.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte Simo duo i brun i går. Og de regnet med at jeg kunne komme om ca. en mnd. å hente den. Gleder meg kjempemasse :)

 

Foresten noen som vet om vi får dem ferdig montert eller om vi må montere den selv? Så på dama i butikken montere en simo dypvognbagg når vi var der. Var ikke bare bare, hehe. Kan i allefall ikke sette gubben til å montere den for da ender vi opp uten vogn :) han eier ikke tolmodighet på slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt en Emmaljunga Nitro City i Espresso leatherette - ny farge fra høsten. Ikke lang leveringstid (5 uker). Dette er i Stockholm. 8000 SEK koster herligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Kjøpte brukt Simo kombivogn med stelleveske til 3500 kr av ei venninne. Hun hadde bare brukt den i 6 mnd, ser ikke brukt ut i det hele tatt... Er kjempefornøyd med den, hadde samme type vogn for 13 år siden også. Men klart dem har forandret seg masse siden den gang da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Babyjogger city elite og city mini fra storebror. Mangler bare hardbag, den går til begge vognene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...