det er berre mordi Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Ostepop teller vel ikke, så da må det bli superchips med salt.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 Sørlandschips er utrolig godt. Enten vanlig salt med dip, eller spansk paprika:-)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #6 Skrevet 8. juli 2012 Egentlig veldig svak for potetsticks eller Olivio, men det er for mange tilsetningsstoffer, føler jeg. Så da blir det Maarud salt Sørlandschips også
Gjest -ia- Skrevet 8. juli 2012 #7 Skrevet 8. juli 2012 Ingenting er bedre enn potetgull med dill (som man bare får kjøpt i Sverige). Men siden jeg får det så sjelden, så smaker det ekstra godt. Har litt igjen i en pose i kjøkkenskapet nå. Nam!
silje1989 Skrevet 8. juli 2012 #8 Skrevet 8. juli 2012 Det med ringer og skruer paprika. (husker ikke hva det heter)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #11 Skrevet 8. juli 2012 Er egentlig ganske så kresen når det gjelder potetgull, eller godis generelt egentlig. Men har fått litt sansen for Knerten potetgullet
håpefull<3 Skrevet 8. juli 2012 #12 Skrevet 8. juli 2012 Kunne aldri klart å velge ut en favoritt veeeldig glad i potetgull! FavorittENE er maarud paprika med holliday dip, sørlandschips med spansk paprika, spekeskinke, mexican fiesta, spareribs, sørlandschips med havsalt. Husker ikke om det er kims eller maarud, men men...
Himmel og hav Skrevet 8. juli 2012 #13 Skrevet 8. juli 2012 Maaruds med salt, eller en sjelden gang den med ost og løk.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. juli 2012 #15 Skrevet 8. juli 2012 Maarud tortilla chips med ost.... og maarud popcorn da hvis det tells
Sinetree Skrevet 8. juli 2012 #16 Skrevet 8. juli 2012 French Fries! Har hatt helt dilla i maaaange år
TøffiTrynet☠ Skrevet 8. juli 2012 #17 Skrevet 8. juli 2012 Dillchips fra Estrella! Det er bare SÅ godt! Har nettopp vært i Sverige og kjøpt litt ekstra. Ellers er jeg glad i: Lays med ost og løk Cheeze Balls Superchips med salt og pepper Kims potetgull med salt og pepper Maarud tortillachips Osv... Elsker potetgull... Sukk... ;p
Gjest -ia- Skrevet 8. juli 2012 #18 Skrevet 8. juli 2012 Åja, ogsÅ glemte jeg potetgull med salt og eddik. Maarud sin er helt ok, men det beste er de smÅ posene som man kjøper nÅr man er i syden (Walker's og Lay's - tror det er britiske merker). Tømte siste rest av dillchipsen nÅ siden jeg ikke fikk sove....
LittLykkelig Skrevet 9. juli 2012 #19 Skrevet 9. juli 2012 Liker det meste med sourcream/rømme.. Og dip selvfølgelig. Av og til er det verdt å være feit for
jordbærsjokolade Skrevet 9. juli 2012 #20 Skrevet 9. juli 2012 Lays med salt, eller med eddik og salt mmmmmmm. Ellers skruer med paprika, nibits med løk og potetgull med dill. Men det går mest i superchips med paprika da, for å være litt "sunn"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå