Gå til innhold

Dere single; sliter dere med å finne senga om kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg HATER å gå å legge meg alene, så senga står bare og støver ned. Sovner på sofaen med tv'en på, eneste måten jeg klarer å takle ensomheten på :P Hvordan er det med dere andre single?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. Ikke fordi jeg synes det er ensomt, men heller fordi jeg synes det er et slikt tiltak;)

Det går som regel bra når jeg har ei god bok som frister. Da jeg leste "Sofies verden" var det derimot helt umulig å finne senga..

Skrevet

Jeg er ikke singel, men har alikevel trøbbel med å legge meg... ;-) Selv om du får mann, så vil det ikke si at det er så fryktelig festlig å legge seg. Eller, jo, den første tiden så er det jo det. Men ikke etter noen år ;-)

Skrevet

Ååh jeg syns det er deilig å ha senga for meg selv , jeg er ikke singel men mannen min og ungen min er i hjemmelandet på tur og har vært det i 3 mnd . Savner de men siden jeg er gravid så er det jo greit å få sovet ut og slappet av når man føler for det :)

Skrevet

Helt det samme som deg HI. Men etterhvert gikk ensomheten over, og nå blir det bare sånn. Våkner etter en time eller to og går rett i senga da, men har lært meg å pusse tenner osv før jeg finner meg til rette på sofaen :P

Skrevet

Jeg sovna også veldig ofte på sofaen, og hadde veldig dårlig døgnrytme som singel.

Det som hjalp var å bli skikkelig kostholds- og treningsnarkoman. Daglig trening og sunn mat gav meg av en eller annen grunn ordentlig lyst til å stupe i seng hver kveld. I tillegg til nok søvn fikk jeg superfin kropp, masse selvtillit, - og plutselig var jeg ikke singel lengre;-)

Skrevet

Synes det var verre å finne senga når eksen lå i den...:P

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Pøh... Trenger da vel ikke være singel for å ha lakenskrekk, vel! Tida på kvelden, etter at mann og barn har reist til drømmeland, og det er bare jeg og bikkja som sitter her - å.... Det er så deilig! Har dessuten lang sommerferie, så døgnrytmen nå på sommeren blir noget snudd på hodet, for å si det mildt. Må ta meg selv i nakken når august kommer...

Skrevet

Jeg må også ha tv'en på for å klare å sovne. Trikset er å ha tv på soverommet da vet du. Så har jeg en sånn timer på tv'en som jeg stiller inn slik at den slår seg av etter halvannen time, da er jeg som regel sovnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...