Gjest overlord Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Det blir nok litt for mange bøker, men må ha litt å velge i dersom noen ikke skulle falle i smak. Tusen takk for alle tips, selv om jeg ikke har fulgt så mange av dem. Her er altså listen: Notes from a small Island- Bill Bryson At home- Bill Bryson Barnepiken- Kathryn Stockett (gir den en sjanse selv om temaet egentlig ikke fenger). Den elskelige giftblandersken- Arto Paasilinna (selv om jeg egentlig ikke liker gamle damer som hovedkarakter:) Arven- Katherine Webb 1964- Ragnar Hovland Taxfree- Reidar Karlsen Frihet- Jonathan Franzen Stille dager i Mixing Part- Erling Loe Lykka er ein sjeldan fugl- Anna Gavalda Noen som har innvendinger? Eller bøker som absolutt burde vært med?
dolly29 Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Så vidt jeg husker har barnepiken fått mange anbefalinger. Jeg gleder meg til å lese den iallefall:)
Gjest sug lut Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Så vidt jeg husker har barnepiken fått mange anbefalinger. Jeg gleder meg til å lese den iallefall:) Den leste jeg i fjor sommer, og det var absolutt verd det. Filmen har jeg derimot tenkt å holde meg langt unna.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Har du lest Folket på Innhaug av Anne Karin Elstad. Fantastiske bøker:)
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Den elskelige giftblandersken er ikke den beste jeg har lest av Paasilinna, har du lest mye annet av han?
Nickey Mouse Skrevet 9. juli 2012 #6 Skrevet 9. juli 2012 Tenkte faktisk på hvilke bøker du kom til å ende opp med.. he he! Lest de fleste, men nå fikk jeg to nye tips her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå