Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei jente på 4,5år, og har tenkt mye på om vi skal få nr 2.. Jeg er 30, og min samboer 20år eldre enn meg, så føler ikke vi har allverdens tid på oss heller.. I tilfelle må vi flytte etterhvert til en leilighet med et rom til, og det er jo også en større utgift.. Men det handler jo bare om prioriteringer, så får vi til det! Vært veldig stas med et søsken til jenta vår også! Men så blir jeg litt usikker oppi dette da.. Tenker jo også på aldersforskjellen mellom oss, og at det kanskje er like greit å ha det slik det er! Vi har det jo veldig fint som det er! Tenker også på å bare hoppe i det, og å evt. prøve å bli gravid allerede i sommer(da jeg har eggl om ikke lenge).. Noen andre her som har noen tanker rundt dette? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hopp i det:-) Å gi et barn søsken er en stor gave. Har selv 2 barn, og det Å se de sammen, se den gleden og kjærligheten dem imellom er uvurderelig. Visst begynner din mann Å dra pÅ Årene,men om dere er friske og spreke begge to sÅ ville jeg bare hoppet i det om jeg var dere:-) Det praktiske ordner seg!

Her blir den nok et 3. barn ja, Kanskje et 4. er selv vokst opp med en liten gjeng søsken, og kunne ikke tenke meg en bedre oppvekst.

Skrevet

Ja ikkesant., er det jeg tenker og! Og vi er friske vegge to også :) Nå blir det jo i tilfelle 5års aldersforskjell på de, men tror de vil få glede av hverandre fordet! Meg og min eldste bror skiller 6år og vi har fått veldig god kontakt som voksne.. Er det stor aldersforskjell på dine to?

Skrevet

I forhold til det med aldersforskjellen mellom deg og mannen ville jeg valgt et barn til... Fint med større familie, når man vet at han blir "gammel" før deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...