Gå til innhold

Hjelp. Usikker på bhg start.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hente 4 åringen min i bhg for noen dager side. Så da en liten jente på ca 2 år som satt på en huske og gråt. En ansatt gikk bort å spurte med sur stemme hvorfor hun gråt. Jenta fortsatte å gråte og hu ansatte ble bare mer og mer sur. Tok henne i armen og dro hun med seg vekk fra huskene. Satte henne på en benk og sa at der kunne hun sitte hvis hu bare skulle grine.

En annen kom bort og titta i bleia til den lille jenta. Viste seg at den måtte byttes. Hu sure ansatte dro jenta med seg mens hu sa surt "herregud, det var mye å grine for. Fikk så vondt av henne, og der skal liksom barnet mitt på 19mnd begynne til høsten. Hvordan hadde dere reagert? Er virkelig usikker jeg nå. Mine andre barn har aldri gått på den avdelingen, da de ikke begynte før de var 3 år. Overreagerer jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du overreagerer ikke! Hadde tatt det opp med styrer så fort som mulig. Enkelte burde ikke jobbe med mennesker!

Skrevet

Nei, hadde blitt skeptisk selv. Hva med å snakke med dem om det?

Skrevet

Hadde snakket med sjefen - si at du reagerte på hvordan en voksen håndterte en situasjon du observerte da du var der.

Det kan være mye hjelp i litt alvorsprat fra en sjef når du har forbedringspotensiale på jobben.

Skrevet

Ta det opp med styrer eller ped på avd fortest mulig (visst dette ikke var henne da) det er utrolig viktig at slikt kommer frem!!!

Skrevet

Ringer sjefen i morgen. Barna mine har ferie, så de skal ikke i bhg i morgen. Tusen takk for svar.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...