Gå til innhold

Er så deppa for tida:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått vite at jeg har en arvelig kronisk sykdom. Jeg har det grusomt vondt i perioder, men er likevel i full jobb, nekter å la meg knekke. Men problemet er at jeg bare går rundt a tnker på at det blir bare verre og vondere. Tenker på alt jeg vil gjøre men ikke får til. Og så er jeg livredd for at barna skal ha samme sykdommen! Jeg får ikke medisiner som virker, alt jeg har prøvd gir meg enten for mye bivirkninger eller så virker de bare ikke. Går med en stor klump i halsen når jeg har det skikkelig vondt og begynner og grine om noen spør hvordan jeg har det. Jeg har ingen å snakke med, for jeg vil ikke være sytete, er så redd feks samboeren min skal bli lei klaging så sier ikke hvordan jeg har det. Vet ikke hvor jeg vil med dette, ville bare dele det med noen.:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg, føler virkelig med deg! må være en stor påkjenning i hverdagen! Har egentlig ikke annet enn medfølelse da det ikke er så lett "forstå" hvordan sykdommen er, påvirker deg!

 

Men ønsker deg alt godt! :)

Skrevet

Er der ikke en slags støttegruppe for folk i din situasjon da? Kanskje du kan få fin støtte og samtaler der ? De vil i alle fall mest sannsynlig kjenne seg igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...