Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Fått vite at jeg har en arvelig kronisk sykdom. Jeg har det grusomt vondt i perioder, men er likevel i full jobb, nekter å la meg knekke. Men problemet er at jeg bare går rundt a tnker på at det blir bare verre og vondere. Tenker på alt jeg vil gjøre men ikke får til. Og så er jeg livredd for at barna skal ha samme sykdommen! Jeg får ikke medisiner som virker, alt jeg har prøvd gir meg enten for mye bivirkninger eller så virker de bare ikke. Går med en stor klump i halsen når jeg har det skikkelig vondt og begynner og grine om noen spør hvordan jeg har det. Jeg har ingen å snakke med, for jeg vil ikke være sytete, er så redd feks samboeren min skal bli lei klaging så sier ikke hvordan jeg har det. Vet ikke hvor jeg vil med dette, ville bare dele det med noen.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Stakkars deg, føler virkelig med deg! må være en stor påkjenning i hverdagen! Har egentlig ikke annet enn medfølelse da det ikke er så lett "forstå" hvordan sykdommen er, påvirker deg! Men ønsker deg alt godt!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Er der ikke en slags støttegruppe for folk i din situasjon da? Kanskje du kan få fin støtte og samtaler der ? De vil i alle fall mest sannsynlig kjenne seg igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå