ForelderFor1Gang Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Jeg skal nå bli mamma for første gang åsså lurte jeg på om noen som vet om en flink og snill jordmor i Fredrikstad? takk på forveien til dere som svarer
magica fra tryll Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Jeg liker godt Elisabeth Fundingsrud i Gamlebyen. Men det er privat da, så du må betale litt...Der kan du få akupunktur også.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Jeg bor i Fredrikstad, men går til Anne ved Råde helsestasjon, ble anbefalt henne av min svigerinne:)
Hilde_85 Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 I forgje svangerskap gikk jeg til Kari Gjølme på klinikk bedre helse i sentrum. Hun syns jeg var helt fantastisk. Men det koster jo litt da de er privat. Denne gangen er jeg litt usikker på hva jeg gjør, vurdere å prøve ut det offentlige og gå til jordmor på helsestasjonen jeg sokner til.
ForelderFor1Gang Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2012 Tusen takk:) jeg har hørt og at ho på kråkerøy er flink, tror ho er via komunen. Er å usikker på om jeg har råd til privat jordmor, men isåfal hvor mye koster det da ca ?
Hilde_85 Skrevet 11. juli 2012 #6 Skrevet 11. juli 2012 Tusen takk:) jeg har hørt og at ho på kråkerøy er flink, tror ho er via komunen. Er å usikker på om jeg har råd til privat jordmor, men isåfal hvor mye koster det da ca ? Det er litt forskjellig fra sted til sted vil jeg tro. Dette står på siden dems Jordmor: Førstegangskonsultasjon 620,- Oppfølgende konsultasjon 450,- Hun kan også akupunktur denne jordmora. Kan man ha hvilken som helst jordmor innen kommunen? Eller må man ha til den helsestasjonen man sogner til
Sjøkos Skrevet 12. juli 2012 #7 Skrevet 12. juli 2012 Kari Gjølme i Fredrikstad sentrum gikk jeg til forrige gang...og denne også. Super dame som også gir akupunktur Koster 350 kroner gangen og er verdt det
Hilde_85 Skrevet 15. juli 2012 #8 Skrevet 15. juli 2012 Kari har vel kanskje satt opp prisen? For prisen jeg har skrevet er det som står på nettsiden. Men jeg og betalte bare 350kr når jeg gikk sist. Men er jo noen år siden og første gang tror jeg at jeg betalte 450kr.
gutt11spire12 Skrevet 16. juli 2012 #9 Skrevet 16. juli 2012 Elisabeth Fundingsrud i Gamlebyen, hun er fantastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå